ASUS MB Sc AM5 PRIME B650M-A WIFI II, AMD B650, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, 1xVGA, WI-FI, mATX
5 024 Kč
4 917 Kč
4 063 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM5 PRIME B650M-A WIFI II
EAN: 4711387034934
Úvod
Micro-ATX základní deska ASUS PRIME B650M-A WIFI II je připravena pro procesory AMD Ryzen™ 7000 Series. Nabízí špičkové konektivity, jako je Wi-Fi 6, M.2 PCIe 5.0, Realtek 2.5Gb Ethernet a USB 3.2 Gen 2 porty.
Technické specifikace
CPU
Deska je vybavena paticí AMD Socket AM5 pro procesory AMD Ryzen™ 7000 Series.
Chipset
Deska používá chipset AMD B650.
Paměť
Podporuje 4 x DIMM, max. 128GB, DDR5 5600(OC)/ 5400(OC)/ 5200/ 5000/ 4800, ECC a Non-ECC, nevyrovnávací paměť.
Grafika
Deska je vybavena 1 x DisplayPort, 1 x VGA portem a 1 x HDMI portem.
Rozšiřující sloty
Deska má 1 x PCIe 4.0 x16 slot a 2 x PCIe 4.0 x16 sloty (podpora x1 režimu).
Úložiště
Podporuje 2 x M.2 sloty a 4 x SATA 6Gb/s porty.
Ethernet
Deska je vybavena 1 x Realtek 2.5Gb Ethernetem.
Wireless & Bluetooth
Podporuje Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) a Bluetooth v5.2.
USB
Na zadním panelu se nachází celkem 8 USB portů, na předním panelu dalších 7 USB portů.
Audio
Podporuje Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Další funkce
Deska je vybavena technologiemi ASUS 5X PROTECTION III, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY a Aura Sync.
Software
Deska je kompatibilní s ASUS Exclusive Software, Armoury Crate, AI Suite 3, ASUS CPU-Z, MyAsus, Norton Anti-virus software (Free Trial version), WinRAR a UEFI BIOS.
BIOS
Deska je vybavena 256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.
Příslušenství
K desce dostanete 2 x SATA 6Gb/s kabely, 1 x ASUS Wi-Fi pohyblivé antény, 1 x I/O Shield a 1 x balíček šroubků pro M.2 SSD.
Operační systém
Deska je kompatibilní s operačními systémy Windows 11 a Windows 10 64-bit.
Formát
Deska má mATX formát o rozměrech 9.6 inch x 9.6 inch ( 24.4 cm x 24.4 cm ).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.