ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING A520M-PLUS WIFI, AMD A520, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, VGA, WI-FI, mATX
2 277 Kč
2 228 Kč
1 841 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING A520M-PLUS WIFI
Produktový kód: 4711081154273
Obecný popis
Tato základní deska je určena pro stolové procesory Ryzen™ radu 5000/ 4000 G/ 3000. Je vybavena M.2 slotem, 802.11ac Wi-Fi, DisplayPort, HDMI, D-Sub, USB 3.2 porty Gen 1, SATA 6 Gb/s a adresovatelnými hlavičkami AURA Gen 2.
Chlazení
Deska je vybavena velkým chladičem VRM, chladičem PCH a Fan Xpert 2+ pro optimální chlazení.
Online hraní
Pro online hraní je deska vybavena 802.11ac Wi-Fi, TUF LANGuard a technologií TurboLAN.
Aura Sync RGB
Deska má vstupné RGB headery a adresovatelné headery Gen 2 pro RGB LED pásky. Ty lze snadno synchronizovat s hardwarem podporujícím Aura Sync.
Paměť
Podporuje 4DDR4 (Dual channel) paměťové kanály s maximální velikostí paměti 128 GB.
Úložiště
Deska podporuje 1 x M.2 sloty a 4 x porty SATA 6 Gb/s.
USB porty
Na zadní straně desky se nachází celkem 6 USB portů (4 x USB 3.2 porty Gen 1 (Type-A), 2 x USB 2.0 porty (Type A)). Na přední straně jsou celkem 5 portů (1 x USB 3.2 Gen 1 Header podporuje další 2 USB 3.2 porty Gen 1, 2 x USB 2.0 hlavičky podporují další 3 USB 2.0 porty).
Audio
Deska má ALC887/897 audio kodek s podporou detekce jacku, Multi-streamingu, Jack-retasking na předním panelu a podporuje přehrávání až do 24-bit/192 kHz.
Operační systém
Podporuje operační systém Windows 10 64bit.
Rozměry
Deska má rozměry 24.4 cm x 24.4cm a je formátu microATX.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.