ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING H670-PRO WIFI DDR4, Intel H670, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING H670-PRO WIFI DDR4
Produktový kód: 4711081515524
Technické specifikace
Určeno pro procesory Intel Core™, Pentium Gold a Celeron 12. generace.
Podporuje technologie Intel Turbo Boost 2.0 a Intel Turbo Boost Max 3.0.
Čipová sada
Čipová sada Intel H670.
Paměť
4 x DIMM, max. 128GB, DDR4.
Podporuje Intel Extreme Memory Profile (XMP) a OptiMem II.
Grafika
1 x DisplayPort, 1 x HDMI port.
Rozšiřující sloty
1 x PCIe 5.0 x16 slot, 1 x PCIe 3.0 x16 slot (podporuje režim x4), 2 x PCIe 3.0 x1 sloty.
Úložiště
4 x M.2 sloty a 4 x porty SATA 6 Gb/s.
Ethernet
1 x Intel 2.5Gb Ethernet, TUF LANGuard.
Bezdrátové připojení a Bluetooth
Wi-Fi 6 2x2 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth v5.2.
USB
7 x zadní USB, 7 x přední USB.
Audio
Realtek 7.1 kodek s vysokým rozlišením, Surround Sound.
Porty I/O na zadním paneli
1 x USB 3.2 Gen 2x2 port, 2 x USB 3.2 Gen 2 porty, 4 x USB 3.2 Gen 1 porty, 1 x DisplayPort, 1 x HDMI port, 1 x modul Wi-Fi, 1 x Intel 2.5Gb Ethernet port, 5 x audio konektory, 1 x optický S/PDIF výstup.
Interní konektory I/O
1 x 4-pinový konektor ventilátoru CPU, 1 x 4-pinový konektor ventilátoru CPU OPT, 1 x 4-pinový konektor AIO Pump, 4 x 4-pinové záhlaví ventilátoru podvozku, 1 x 24-pinový konektor hlavního napájení, 1 x 8-pinový konektor +12 V, 1 x 4-pinový konektor +12 V, 4 x M.2 sloty, 4 x porty SATA 6 Gb/s, 1 x USB 3.2 Gen 1 konektor (podporuje USB Type-C), 1 x USB 3.2 Gen 1 Header podporuje další 2 USB 3.2 Gen 1 porty, 2 x USB 2.0 hlavičky podporují další 4 USB 2.0 porty.
Operační systém
Windows 11 64-bit, Windows 10 64-bit.
Formát
Formát ATX, rozměry 12 palců x 9.6 palců (30.5 cm x 24.4 cm).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.