ASUS sluchátka TUF GAMING H1 WL, Gaming Headset, černá
1 712 Kč
1 563 Kč
1 292 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS TUF GAMING H1 WL - Bezdrátová herní sluchátka
Bezdrátová připojení pro svobodu pohybu
2.4 GHz bezdrátové připojení prostřednictvím USB-C dongle nabízí dosah až 25 metrů.
Imersivní zvukový zážitek
ASUS Essence ovladače a technologie uzavřené komory pro ponoření do zvukového zážitku.
7.1 virtuální prostorový zvuk
7.1 virtuální prostorový zvuk, nastavitelný prostřednictvím Windows Sonic a Armoury Crate.
Čistá komunikace v herním prostředí
Discord a TeamSpeak certifikovaný analogový jednosměrný mikrofon pro čistou komunikaci ve hře.
Pohodlí pro celodenní nošení
Lehká konstrukce o váze 295 gramů a závěsný hlavový most zajišťují pohodlí pro celodenní nošení.
Dlouhá výdrž baterie
Až 15 hodin životnosti baterie pro nepřetržité hraní.
Kompatibilita napříč platformami
- PCs
- Macs
- PlayStation 5
- Nintendo Switch™
- Tablety
- Smartphony
Technické specifikace
Typ sluchátek
Bezdrátová
Materiál ovladače
Neodymový magnet
Velikost ovladače
40mm
Impedance sluchátek
60 Ohm
Frekvenční odezva sluchátek
20 Hz ~ 20kHz
Sběrný vzorec mikrofonu
Jednosměrný
Citlivost mikrofonu
-45 B
Frekvenční odezva mikrofonu
100 Hz ~ 10kHz
AI potlačení šumu mikrofonu
Ano
Aktivní potlačení šumu
Ne
Kanál
Stereo
Aura Sync
Ne
Baterie
15 hodin
Skládací
Ne
Hmotnost
295g
Obal
Ano
Dodatečný náušník
Ne
Barva
Černá
Kabel
USB-C nabíjecí kabel: 1m
Dodáváno s
- Nabíjecí kabel
- Rychlý startovací průvodce
- USB-C na USB 2.0 (Typ-A) adaptér
Poznámka:
Podpora PC a PS4 pomocí dodaného USB-C na USB 2.0 adaptéru
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.