ASUS vodní chladič CPU AIO ROG RYUJIN 360, 3x120mm
5 461 Kč
4 513 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS vodní chladič CPU AIO ROG RYUJIN 360, 3x120mm
Vodní chladič s výkonným OLED displejem
ASUS ROG RYUJIN 360 je vodní chladič CPU s 1,77" barevným OLED displejem pro okamžité zobrazení systémových statistik a personalizovaných log nebo animací.
Chlazení a ovládání
Integrovaný mikroventilátor pomáhá chladit oblast VRM a M.2 až o 20°C. Kvalitní ventilátory Noctua Industrial PPC PWM poskytují vysoký průtok vzduchu a minimální hluk. LiveDash je jednotné centrum ovládání pro osvětlení a OLED displej.
Design a konstrukce
Individuálně adresovatelné RGB a NCVM povlak čerpadla zdůrazňují moderní estetiku. Chladič je navržen tak, aby doplňoval základní desky ROG a byl středobodem vaší sestavy. Zesílená hadička s opletením pro zvýšenou odolnost.
Technické specifikace
Water Block
- Dimenze: 100 x 100 x 70 mm
- Materiál (CPU deska): Měď
- Podpora patic CPU: Intel: LGA 115x,1366, 2011, 2011-3, 2066;AMD: AM4, TR4*
Radiator
- Dimenze: 394 x 121 x 27 mm
- Materiál: Hliník
- Délka hadice: 380 mm
Ventilátor
- 3 x Noctua NF-F12 industrialPPC 2000 PWM
- Velikost: 3 sloty (120mm)
- Rychlost: 450 ~ 2000 RPM +/- 10 %
- Statický tlak: 3.94 mmH2O
- Průtok vzduchu: 71.6 CFM / 121.8 m3h
- Hluk: 29.7 dB(A)
Speciální funkce
- OLED displej: 1.77 " Full Color OLED
- AURA Sync Support: Ano
Kompatibilita a záruka
Podpora pro patici Intel: LGA 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 1366, 2011, 2011-3, 2066 a AMD: AM4, TR4*. Záruka 3 roky.
Balení
V balení naleznete ROG RYUJIN 360 vodní chladič, sadu šroubků a držáků, 3 x 120mm ventilátor Noctua NF-F12 iPPC 2000 PWM a předaplikovanou tepelnou pastu.
Poznámka
*Montážní držák je součástí balení CPU TR4, nikoli balení RYUJIN.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.