Cooler Master vodní chladič MasterLiquid ML360 Illusion, 3x120mm ARGB, černá - LGA 1700, AM5
3 646 Kč
3 303 Kč
2 730 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master vodní chladič MasterLiquid ML360 Illusion
Produktový kód: 4719512110355
Popis
MasterLiquid ML360 Illusion představuje novou éru osvětlení vodních chladičů.
Je vybaven 60 adresovatelnými RGB LED diodami v novém průhledném čerpadle.
Nabízí neuvěřitelné možnosti přizpůsobení barev.
Doplněno o osvětlení ventilátorů MasterFan MF120 Halo.
Model Illusion je nejen elegantní, ale také výkonný díky dvojkomorovému čerpadlu 3. generace.
Technické specifikace
Zásuvka CPU: LGA2066, LGA2011-v3, LGA2011, LGA1200, LGA1151, LGA1150, LGA1155, LGA1156, AM4, AM3+, AM3, AM2+, AM2, FM2+, FM2, FM1
Materiál chladiče: Hliník
Rozměry radiátoru: 394 x 119.6 x 27.2 mm
Rozměry čerpadla: 81.4 x 76 x 57.8 mm
MTTF čerpadla: 70 000 hodin
Úroveň hluku čerpadla: < 10 dBA
Spotřeba energie čerpadla: 2.36 W
Množství ventilátorů: 3 ks
Typ LED ventilátoru: ARGB
Rychlost ventilátoru: 650-1800 OT/Min ±10 %
Přetok vzduchu ventilátoru: 47.2 (max.)
Úroveň hluku ventilátoru: 6 - 30 dBA
Tlak ventilátoru: 1.60 mmH2O (max.)
Předpokládaná životnost ventilátoru: 160 000 hodin
Záruka: 3 roky
Software a kompatibilita
MasterLiquid ML360 Illusion je kompatibilní s hlavními výrobci základních desek.
Používá novou technologii osvětlení, adresovatelné RGB Gen 2.
Možnosti ARGB lze přizpůsobit pomocí dodaného ovladače ARGB Gen 2 a softwaru MasterPlus+ od společnosti Cooler Master.
Výhody a vlastnosti
Optimalizovaná dvojitá komora pro maximální výkon.
Rozšířené vodní kanály chladiče pro větší chladící plochu.
Přemyslený materiál odolný vůči extrémním podmínkám.
Ohromující světelné vizuály díky průhledné kupoli vodní komory.
MasterPlus+ software od Cooler Master pro nové funkce adresovatelného RGB Gen 2.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.