AXAGON ACU-PD22, PD nabíječka do sítě 22W, 1x USB-C port, PD3.0/QC3.0/AFC/FCP/Apple
329 Kč
291 Kč
241 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON ACU-PD22, PD nabíječka do sítě 22W
AXAGON ACU-PD22 je špičková cestovní nabíječka pro rychlé nabíjení mobilních zařízení. S maximálním výkonem 22W nabíjí vaše zařízení nejvyšší možnou rychlostí.
Moderní a univerzální
Nabíječka využívá moderní oboustranný USB-C konektor a je kompatibilní se standardy rychlého nabíjení Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, HTC, Xiaomi, LG, Motorola a mnoha dalšími.
Technologie rychlého nabíjení
Podporuje nejrozšířenější standardy Quick Charge 3.0 a Power Delivery 3.0, což umožňuje rychlé nabíjení nejen smartphonů a tabletů, ale i notebooků.
Inteligentní funkce
Funkce AIC automaticky rozpozná připojené zařízení a zvolí optimální rychlost nabíjení, zatímco funkce CC zajišťuje stabilní průběh nabíjení.
Pokročilá ochrana
Nabíječka je vybavena pokročilým systémem ochran, který chrání nabíjené zařízení před poškozením.
Kompaktní a praktická
Tělo napájecího adaptéru má příjemný tvar a kompaktní velikost, což z něj činí ideálního pomocníka doma i na cestách.
Specifikace:
- Vstupní napětí: AC 100V-240V / 50-60 Hz
- Maximální výkon: 22W
- Maximální proud: 3A
- USB type C port PD: Power Delivery 3.0 - 5V/3A, 9V/2.22A, 12V/1.67A
Podporované technologie nabíjení:
- Rychlé nabíjení PD 2.0, PD 3.0, QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SMART nabíjení max. 5V/3A
- Standardní nabíjení všech zařízení s podporou 5V a nabíjení Apple iPhone 5, 6, SE, 7.
Ochranné funkce:
- OCP - Ochrana výstupu proti proudovému přetížení
- OVP - Ochrana proti přepětí na výstupu
- OTP - Ochrana proti přehřátí adaptéru
- OSP - Ochrana proti zkratu na výstupu
Rozměry a hmotnost:
- Rozměry: 90 x 45 x 27 mm
- Hmotnost: 58 g
Balení obsahuje nabíječku a multijazyčný manuál (CZ/DE/DK/ENG/ESP/FIN/FR/GR/HR/HU/IT/NL/PL/PT/RO/RU/SK/SWE/BG/CN/TR/ARA). Baleno v kartonové krabičce s otvorem pro zavěšení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.