AXAGON ACU-PQ30 Sil nabíječka do sítě 30W, 2x port (USB-A + USB-C), PD3.0/PPS/QC4+/SFC/AFC/Apple, černá
459 Kč
404 Kč
334 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON ACU-PQ30 Sil nabíječka do sítě 30W
Univerzální a kompaktní nabíječka pro všechny vaše mobilní zařízení.
Úvod
AXAGON ACU-PQ30 Sil je kompaktní USB nabíječka do sítě pro rychlé nabíjení až dvou zařízení současně. Nabízí USB-A i USB-C konektor a dosahuje celkový výkon 30W.
Technologie
AXAGON ACU-PQ30 Sil využívá novou Sil technologii pro kompaktní velikost a vysoký výkon. Díky tomu nabízí bezpečné, stabilní a rychlé nabíjení s účinností srovnatelnou s GaN technologií.
Výstupy
Nabíječka má dva výstupy - USB type A port QC a USB type C port PD. Ty umožňují rychlé nabíjení smartphonů, tabletů a menších notebooků. Nabíječka podporuje standardy rychlého nabíjení telefonů a tabletů Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola, Sony, Google a dalších.
Funkce
AXAGON ACU-PQ30 Sil má funkci AIC pro automatické rozpoznání připojeného zařízení a zvolení optimální rychlosti nabíjení. Funkce CC zajišťuje stabilní průběh nabíjení, zatímco funkce WIV chrání adaptér proti podpětí a přepětí na vstupu.
Ochrana
Nabíječka je vybavena pokročilým systémem ochran, který chrání nabíjené zařízení před poškozením. Má také příjemný tvar a kompaktní velikost, díky čemuž je ideální na cesty.
Podporované technologie nabíjení
- USB type A port QC (max. 30W): Rychlé nabíjení QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, SMART nabíjení max. 5V/4A
- USB type C porty PD (max. 30W): Rychlé nabíjení PD 2.0, PD 3.0, PPS, QC2.0, QC3.0, QC4+, AFC, SFC, FCP, SCP, PE+, SMART nabíjení max. 5V/4A
Komplexní ochrana výstupu
Nabíječka AXAGON ACU-PQ30 Sil je vybavena komplexní ochranou výstupu OCP, OVP, OTP, OSP pro bezpečnou a spolehlivou práci.
Závěr
AXAGON ACU-PQ30 Sil je skvělou volbou pro každého, kdo hledá kompaktní a výkonnou nabíječku do sítě pro svá mobilní zařízení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.