AXAGON HMC-6M2, USB 3.2 Gen 1 hub, porty 2x USB-A, HDMI, RJ-45 GLAN, SATA M.2 slot, PD 100W, kabel USB-C 18cm
1 558 Kč
1 418 Kč
1 172 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON HMC-6M2, USB 3.2 Gen 1 hub
Objevte všestrannost s AXAGON HMC-6M2, USB 3.2 Gen 1 hubem. Tento hub přemění váš notebook, počítač nebo telefon na víceúčelovou stanici.
Hlavní vlastnosti
- 2x USB-A porty pro připojení USB zařízení
- HDMI výstup pro připojení zobrazovače
- RJ-45 GLAN konektor pro rychlé a stabilní síťové připojení
- SATA M.2 slot pro připojení M.2 SSD disku
- PD 100W pro nabíjení notebooku nebo telefonu
USB-A porty
Dva USB-A porty umožňují připojení dvou USB zařízení současně. A to s přenosovou rychlostí až 5 Gb/s díky USB 3.2 Gen 1 rozhraní.
HDMI výstup
HDMI výstup podporuje rozlišení až 4K/30Hz Ultra HD a přenos vícekanálového zvuku. Nutná podpora DP Alt Mode nebo Thunderbolt 3.
RJ-45 GLAN konektor
RJ-45 GLAN konektor umožňuje rychlé a stabilní síťové připojení. Kompatibilní s rychlostmi 10/100/1000 Mbit/s.
SATA M.2 slot
SATA M.2 slot umožňuje připojení jednostranných i oboustranných M.2 SSD disků až do rozměru 22x80 mm. Bez omezení kapacity SSD disků.
PD 100W
USB-C konektor s podporou Power Delivery 3.0 umožňuje nabíjení telefonů nebo notebooků výkonem až 100W.
Design a praktičnost
Elegantní hliníkové tělo s jemně strukturovaným povrchem. Odolné, skladné a nezanechává otisky prstů. Délka kabelu USB-C 18 cm.
Kompatibilita
Kompatibilní s Microsoft Windows 10, Mac OS, Linux, Android a Chrome OS. Ovladače jsou součástí podporovaných operačních systémů.
Balení obsahuje
USB-C multi hub s kabelem napevno délky 18 cm, montážní materiál a tištěný multijazyčný manuál.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.