Baseus Adaman kovová powerbanka s digitálním displejem QC 20000mAh 22.5W, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus Adaman kovová powerbanka s digitálním displejem QC 20000mAh 22.5W, černá
Produktové číslo: 6932172618308
Technické specifikace
- Kapacita baterie: 20000mAh/3,7V 74Wh
- Jmenovitá kapacita: 12000mAh
- Míra konverze energie: ? 75 %
- Vstup iP: 5V 2A,9V 2A Max.
- vstup Micro: 5V 2A,9V 2A Max.
- Vstup Type-C: 5V/3A 5.5V/3A(SCP) 9V/2A Max.
- Výstup USB1: 4.5V 5A,5V 4.5A,5V 3A,9V 2A,12V 1.5A Max.
- Výstup USB2: 4.5V 5A,5V 4.5A,5V 3A,9V 2A,12V 1.5A Max.
- Výstup Type-C: 5V 3A,9V 2A,12V 1.5A Max.
- Výstup USB1+USB2: 5V 3A Max.
- Výstup USB1+Type-C: 5V 3A Max.
- Výstup USB2+Type-C: 5V 3A Max.
Popis produktu
Adaman Metal Digital DisplayPower banka s kapacitou 20000 mAh a výkonem 22,5 W.
Je vybaven třemi vstupními a třemi výstupními porty.
Navrženo tak, aby fungovalo s většinou populárních zařízení napájených přes USB/USB-C, jako jsou tablety, iPhony a telefony se systémem Android.
Podporuje obousměrné rychlé nabíjení pomocí technologie Power Delivery 18W/20W + Quick Charge 3.0 + Huawei SCP 5A.
S kompatibilním kabelem a nabíječkou ji lze plně nabít za 4-5 hodin.
Bude se vám hodit kdekoli: na výletech nebo túrách.
Na jeho těle je umístěn displej.
Díky tomu se snadno používá a poskytuje pohodlný přístup k některým důležitým informacím.
Adaman využívá řadu bezpečnostních prvků.
Zajišťuje bezpečnost a ochranu proti přepětí, vysoké teplotě, přebíjení a dalším faktorům.
Powerbanka má kovové pouzdro.
Kromě toho má nízkou hmotnost a rozměry, které umožňují bezproblémové přenášení v batohu.
Parametry produktu
- Model: Adaman Metal Digital Display Quick Charge Power Bank 20000mAh 22.5W(2021 Editon)Black Overseas Edition
- Barva: černá
- Povrchová úprava: kov
- Typ baterie: Lithium-polymerová baterie
- Kapacita: 20000mAh (Li-Poly)
- Rozměry výrobku (cm): 15,9*2,9*6,5
- Jmenovitá kapacita: 12 000 mAh
- Faktor přeměny energie: >75 %
Hlavní výhody
- Vysoká kapacita - 20000mAh
- Podporuje technologii rychlého nabíjení: Quick Charge 3.0, Power Delivery, Huawei SCP 5A.
- Rychlá obnova energie v power bance: 4-5h. ( QC3.0+PD3.0)
- Na displeji se zobrazuje procento zbývajícího nabití baterie a aktuální parametry nabíjení.
- Dodává se s bezpečnostními certifikáty FCC, CE, ROHS
- Inteligentní řízení přizpůsobuje napětí konkrétnímu zařízení.
- Robustní a odolné pouzdro.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.