Baseus Adaman Metal Power Banka s digitálním displejem QC + PD 20000mAh 65W, modrá + USB-A/USB-C kabel 30cm, černá
1 599 Kč
1 446 Kč
1 195 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus Adaman Metal Power Banka
Estetický design a sofistikovaný kovový kryt.
Funkční řešení
Podpora obousměrného rychlého nabíjení.
Inteligentní přizpůsobení efektivity práce.
Podporovaná zařízení
Všechny telefony, tablety a další se systémy Android nebo Mac.
Specifikace
- Značka: Baseus
- Kapacita baterie: 20000 mAh
- Typ baterie: lithium-polymerová baterie
Konektory
- Vstup:Micro USB: 5V / 2A, 9V / 2A (max)
- USB typ C: 5V / 3A, 9V / 3A, 12V / 3A, 15V / 3A, 20V / 3A (max)
Výstup
- USB typ C: 5V / 3A, 9V / 3A, 12V / 3A, 15V / 3A, 20V / 3,25A
- USB1: 4,5 V / 5 A, 5 V / 4,5 A, 5 V / 3 A 9 V / 3 A 12 V / 2,5 A Max
- USB2: 5V / 3A, 9V / 3A, 12V / 3A, 15V / 3A, 20V / 3,25A Max
Sada obsahuje
- 1x powerbanka
- 1 x USB kabel - USB typu C
Nejdůležitější vlastnosti
Podporuje protokoly rychlého nabíjení.
Podporuje notebooky (Macbook), tablety, iPhony a telefony Android.
Ochranné funkce proti přepětí, přehřátí, přebití.
Rychlé doplnění energie
Na nabití powerbanky stačí 2 hodiny.
Možnost nabíjet 3 zařízení současně.
Velká kapacita baterie pro delší používání
Baterie má kapacitu 20 000 mAh a nabije se za pouhé 2 hodiny!
Podpora protokolů rychlého nabíjení
Powerbanka navržena pro práci se zařízeními, která podporují protokoly rychlého nabíjení.
Ochranné funkce
Pro zvýšení úrovně využití powerbanky výrobce využil řadu praktických ochranných funkcí.
Moderní design, kompaktní rozměry
Elegantní kovové pouzdro, pevné čipy, vícevrstvý povlak a tenký design.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.