Baseus Bipow powerbanka s digitálním displejem 20000mAh 20W černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus Bipow Powerbanka s digitálním displejem 20000mAh 20W černá
Technické specifikace
- Typ baterie: Polymer lithium
- Kapacita baterie: 20000mAh / 3.7V(74Wh)
- Jmenovitá kapacita: 12000mAh(5V/3A)
- Míra přeměny energie: ?75 %
- Mikro příkon: 5V/2A, 9V/2A
- Vstup typu C: 5V/3A, 9V/2A
- Výstup typu C: 5V/3A, 9V/2,22A, 12V/1,5A
- Výstup USB1/USB2: 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Celkový výstup: 5V/3A Max.
- Rozměry: 153 x 68.8 x 29.5mm
- Váha produktu: 452g
Hlavní výhody
Výstupní výkon 20 W zajišťuje rychlé a stabilní nabíjení kompatibilních zařízení.
Současné nabíjení 3 zařízení.
Vysoká kapacita 20000 mAh a univerzální kompatibilita.
Přenosný, kompaktní a pohodlný.
LED displej indikuje úroveň nabití powerbanky.
Inteligentní řídicí obvod přizpůsobuje napětí konkrétnímu zařízení.
Robustní a odolné pouzdro.
Kapacita
Baterie s kapacitou 20000 mAh umožňuje vícenásobné nabíjení telefonu a je velmi užitečná na cestách nebo při delším výpadku proudu.
Na přední straně pouzdra je zabudovaný displej, který zobrazuje úroveň nabití v reálném čase v procentech.
3 výstupní porty
Díky možnosti nabíjet 3 zařízení současně ji můžete sdílet s rodinou nebo přáteli.
Bezpečnost
Pouzdro powerbanky je vyrobeno z odolných materiálů odolných proti opotřebení - je obtížné ho poškrábat nebo poškodit.
Power banka prošla řadou bezpečnostních testů a získala řadu certifikátů.
Vyrobeno z vysoce kvalitních komponentů.
Prvotřídní čipy, spolehlivé baterie, nejmodernější obvody, výjimečný design a robustní vícevrstvý povlak zajišťují spolehlivost a bezpečnost.
Při používání mobilní baterie se nemusíte obávat bezpečnostních problémů.
Řídicí čipová sada přizpůsobuje proud zařízení a chrání ho před poškozením.
Více úrovní ochrany - proti přebíjení, nadměrnému vybíjení, přepětí, přehřátí, nadproudu, zkratu a elektromagnetickému poli poskytuje kompletní ochranu příslušenství i telefonu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.