Baseus GaN2 Pro rychlonabíjecí adaptér 2x Type-C + 2x USB-A 100W bílá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus GaN2 Pro rychlonabíjecí adaptér 2x Type-C + 2x USB-A 100W
Adaptér nabízí vysoký výkon 100W pro rychlé nabíjení.
Technologie GaN 2 Pro
Technologie GaN 2 Pro zajišťuje efektivní a rychlé nabíjení.
Porty a kompatibilita
- 2x USB-C porty
- 2x USB-A porty
- Podpora rychlonabíjení PD 3.0, Android QC 4+, QC 3.0, FCP, AFC, MTK, Huawei SCP 5A super charge
- Kompatibilní s většinou zařízení napájených přes USB
Bezpečnost
Adaptér má ochranu proti přehřátí a zkratu.
Odolný materiál
Vyroben z kvalitního plastu odolného vůči vysokým teplotám a vzplanutí.
Design a rozměry
Dostupný v bílé a černé variantě.
Rozměry: 92,0*85,2*30,5mm
Parametry výstupního napětí
- Typ C 1/2 - 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/5A
- USB-A 1/2 - 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 20V/3A,
- Typ-C1 + Typ-C2 65W+30W, 30W + 65W
- USB1 + USB2 5V/3A
- Type-C1/Type-C2 + USB1/USB2 65W + 30W
- Type-C1 + Type-C2 + USB1/USB2 60 + 20W + 18W
- Type-C1 + Type-C2 + USB1 + USB2 60W + 20W + 15W
Kompletní ochrana
Adaptér nabízí ochranu proti přebíjení, nadměrnému vybíjení, přepětí, přehřátí, nadproudu, zkratu a elektromagnetickému poli.
Univerzální použití
Díky standardnímu napětí 110-240 V a frekvenčnímu rozsahu 50 ~ 60 Hz jej lze použít kdekoli na světě.
Praktický na cesty
Je kompaktní, přenosný a lehký - ideální na cesty.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.