BENQ PRJ TK800M, DLP, 3840x2160, 3000 ANSI, 10 000:1, HDMI, USB, RS232, reproduktor 5Wx1
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
4K UHD (3840 x 2160)
3000 ANSI lumenů
10 000:1
5W x 1
DLP
4K UHD (3840 x 2160)
VGA (640 x 480) až 4K UHD (3840 x 2160)
3000 ANSI lumenů
10 000:1
30 bitů (1,07 miliardy barev)
Nativní 16:9 (možnost vybrat poměr stran 6)
Svítilna
240W
Normální 4000 hodin
SmartEco 8 000 hodin
Ekonomických 10 000 hodin
Úspora lampy 15 000 hodin
1,50–1,65 (100" @ 3,32 m)
1,1x
1D, vertikální ± 40 stupňů
110 %
60"~200" / 300"
30" ~ 300"
15K - 102KHz
23 - 120 Hz
4segmentové (RGBW)
96 %
480i, 480p, 576i, 567p, 720p, 1080i, 1080p, 2160p
5W x 1
VAC 100 ~ 240 (50/60 Hz)
Max 385W, normální 330W, Eco 250W
0,5W Max. při 100 ~ 240 VAC
33/29 dBA
0~40 ?
x 1 PC In-1 (D-sub 15pin, samice)
x1 HDMI-1 (HDCP2.2)
x1 HDMI-2 (HDCP1.4)
x1 USB typ A (1,5A napájení)
x1 USB typ mini B (služba)
x 1 audio vstup (mini jack)
x1 audio výstup (mini jack)
x1 RS232 In (D-sub 9pin, samec)
x1
x2 (přední/horní)
Bezpečnostní bar, zámek Kensington
Ano (HDR10, HLG)
Ano
353 x 135 x 272 (mm)
4,2 kg / 9,2 lb
x 1 (RCV015) s baterií AAA x 2
x 1 (3 m)
Ano
Ano
Ano
Volitelná přenosná taška (5J.J4N09.00)
Volitelný
Volitelný
Volitelné 3D brýle DLP (GDG5)
Volitelný
Volitelný
arabština / bulharština / chorvatština / čeština / dánština / holandština / angličtina / finština / francouzština / němčina / řečtina / hindština / maďarština / italština / indonéština / japonština / korejština / norština / polština / portugalština / rumunština / ruština / zjednodušená čínština / španělština / švédština / turečtina/ thajština/ tradiční čínština (28 jazyků)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.