CARNEO BT sluchátka Becool gray
888 Kč
771 Kč
637 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CARNEO BT Sluchátka Becool gray
Unikátní design pro váš styl
Stylová a moderní sluchátka CARNEO Be Cool v šedé barvě, která se snadno přizpůsobí vašemu stylu.
Bezdrátová sluchátka pro svobodu pohybu
Užijte si svobodu pohybu s bezdrátovými sluchátky CARNEO Be Cool. Bez omezení poslouchejte hudbu nebo vyřizujte hovory.
Úžasný zvuk
Sluchátka CARNEO Be Cool vám poskytnou kvalitní, čistý a dynamický zvuk s výškami a pevně usazenými basy.
Praktické ovládání a výdrž baterie
Dotyková tlačítka pro jednoduché ovládání přímo na sluchátkách. Nabíjecí power banka 280 mAh pro dlouhodobé použití.
Odolná a lehká sluchátka
Ultra lehká sluchátka odolná proti potu, ideální pro sportovní aktivity.
Snadné spárování a výměna barevných dílů
Snadné a rychlé spárování s telefonem. Možnost výměny barevných dílů pro vytvoření jedinečného designu.
Dokovací stanice pro pohodlí
Designová dokovací stanice ve tvaru kabelky pro snadnou manipulaci a přenos.
Technické parametry
- Frekvenční rozsah: 20 - 20 000 Hz
- Impedance: 16 Ohm
- Citlivost: 96 dB
- Dosah: Až 10 m
- Bluetooth: V 5.0
- Doba přehrávání hudby: Max 4 hod. + 16h power banka
- Doba hovoru: 3 hod.
- Doba nabíjení: Cca 2 hod.
- Pohotovostní režim: 100 hodin.
- Protokoly: HSP/HPF/A2DP/AVRCP
- Kapacita baterie sluchátek: 50mAh
- Kapacita baterie power banky: 280 mAh
- Napájecí konektor: Micro USB
- Napájecí kabel: USB A/ Micro USB
Obsah balení
- CARNEO Bluetooth Sluchátka do uší Be Cool
- USB nabíjecí kabel
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.