CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black

ilustrační foto

CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
Obj. číslo
3239891
OEM
8588007861579
Výrobce
CARNEO
Věrnostní body: 145
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black

Bezpečí a ochrana vašich dětí

GuardKid+ 4G Platinum jsou dětské hodinky s GPS pro bezpečí vašich dětí.

Pro děti předškolního věku a prvního stupně ZŠ

Dokonalý přehled o tom, zda vaše dítě dorazilo do školy či kroužku.

Komunikace s dítětem

Možnost kdykoli zavolat či zaslat hlasovou zprávu.

Videohovor

Optické spojení s dítětem pro vizuální ujištění, že je vše v pořádku.

Největší baterie na trhu

GuardKid+ 4G Platinum disponuje baterií „1000 mAh“ pro dlouhou výdrž.

Vlastnosti hodinek

  • Oboustranná komunikace nebo skrytý odposlech
  • Sledování aktuální polohy i historie pohybu
  • Výdrž až 4 dny na jedno nabití, při 100% GSM signálu
  • Online videohovor s dítětem
  • Barevný displej
  • Ovládání přes smartphone aplikaci
  • Přijímání a odesílání SMS
  • Vibrační, tiché nebo hlasité vyzvánění

GPS lokalizace

Snadné sledování pohybu a lokalizaci dětí s přesností až na 5 metrů.

GEO fence

Nastavení bezpečných lokalit pro děti s upozorněním při opuštění.

Vzdálený odposlech

Mikrofon pro odposlech okolí dítěte.

Vzdálené pořízení fotografie

Fotoaparát na hodinkách pro vizuální kontrolu okolí dítěte.

Proč koupit CARNEO GuardKid+ 4G Platinum hodinky?

  • Integrovaná kamera
  • Výuka matematiky a anglického jazyka
  • Videorekordér a záznamník zvuku
  • Pohodlné ovládání přes smartphone aplikaci
  • Oboustranná komunikace nebo skrytý odposlech
  • GPS lokalizace s přesností až na 5 metrů
  • Vzdálené pořízení fotografie
  • SOS tlačítko a telefonní seznam až 100 kontaktů
  • Odesílání hlasových i textových zpráv
  • Vodotěsnost: IP67
  • 1000mAh Li-Po baterie s výdrží až 96 hodin
  • Výběr ze čtyř režimů vyzvánění
  • Funkce rozvrh hodin a kalkulačka
  • Stopky, kalendář, přehrávač hudby a videa, budík
  • Integrovaný krokoměr

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Typ displeje
Funkce
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Hodinkové funkce
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Notifikace a zprávy
Senzory a Hardware
Sklíčko
Sledování polohy a trasy
Tvar ciferníku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.