CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum black
Bezpečí a ochrana vašich dětí
GuardKid+ 4G Platinum jsou dětské hodinky s GPS pro bezpečí vašich dětí.
Pro děti předškolního věku a prvního stupně ZŠ
Dokonalý přehled o tom, zda vaše dítě dorazilo do školy či kroužku.
Komunikace s dítětem
Možnost kdykoli zavolat či zaslat hlasovou zprávu.
Videohovor
Optické spojení s dítětem pro vizuální ujištění, že je vše v pořádku.
Největší baterie na trhu
GuardKid+ 4G Platinum disponuje baterií „1000 mAh“ pro dlouhou výdrž.
Vlastnosti hodinek
- Oboustranná komunikace nebo skrytý odposlech
- Sledování aktuální polohy i historie pohybu
- Výdrž až 4 dny na jedno nabití, při 100% GSM signálu
- Online videohovor s dítětem
- Barevný displej
- Ovládání přes smartphone aplikaci
- Přijímání a odesílání SMS
- Vibrační, tiché nebo hlasité vyzvánění
GPS lokalizace
Snadné sledování pohybu a lokalizaci dětí s přesností až na 5 metrů.
GEO fence
Nastavení bezpečných lokalit pro děti s upozorněním při opuštění.
Vzdálený odposlech
Mikrofon pro odposlech okolí dítěte.
Vzdálené pořízení fotografie
Fotoaparát na hodinkách pro vizuální kontrolu okolí dítěte.
Proč koupit CARNEO GuardKid+ 4G Platinum hodinky?
- Integrovaná kamera
- Výuka matematiky a anglického jazyka
- Videorekordér a záznamník zvuku
- Pohodlné ovládání přes smartphone aplikaci
- Oboustranná komunikace nebo skrytý odposlech
- GPS lokalizace s přesností až na 5 metrů
- Vzdálené pořízení fotografie
- SOS tlačítko a telefonní seznam až 100 kontaktů
- Odesílání hlasových i textových zpráv
- Vodotěsnost: IP67
- 1000mAh Li-Po baterie s výdrží až 96 hodin
- Výběr ze čtyř režimů vyzvánění
- Funkce rozvrh hodin a kalkulačka
- Stopky, kalendář, přehrávač hudby a videa, budík
- Integrovaný krokoměr
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.