CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory
2 512 Kč
2 076 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory
Bezpečnost a ochrana vašich seniorů
Hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G jsou určeny pro seniory a osoby potřebující monitorování.
Poskytují přehled o aktuální poloze a zdravotním stavu.
Úžasné funkce pro vaše pohodlí
- Obousměrná komunikace
- Sledování aktuální polohy i historie pohybu
- Výdrž až 3 dny na jedno nabití při 100% signálu GSM
- Online videohovor s blízkou osobou
- Detekce pádu s možností odeslání zprávy a uskutečnění hovoru
- Pohodlné ovládání prostřednictvím aplikace pro chytré telefony
- Příjem a odesílání hlasových zpráv
- Vibrační, tiché nebo hlasité vyzvánění
- Vodotěsný
- GPS lokátor
- SIM karta
- Tlačítko SOS
GPS lokalizace a GEO plot
Sledování vašeho blízkého pomocí mobilní aplikace je jednoduché a efektivní.
Aplikace umožňuje zobrazit aktuální polohu i historii pohybu ke zvolenému datu.
GEO plot umožňuje nastavit bezpečná místa pro vaši blízkou osobu.
Při opuštění bezpečné zóny obdržíte upozornění.
Zabezpečení dat
Zabezpečení dat používaných ke komunikaci mezi hodinkami CARNEO SeniorSafe+ 4G a aplikací CARNEO GUARD je na špičkové úrovni.
Vaše informace a data jsou v bezpečí.
Proč si koupit hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G?
- Integrovaná kamera
- Detekce pádu s možností odeslat zprávu a provést hovor
- Manuální měření srdečního tepu
- Automatické měření tělesné teploty
- Pohodlné ovládání prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu
- Možnost obousměrné komunikace
- GPS lokalizace s přenosem až do 5 metrů
- Aplikace "CARNEO Guard" pro systémy Android a iOS
- SOS tlačítko s možností kontaktovat až 3 telefonní čísla
- Telefonní seznam - až 10 kontaktů
- Možnost odesílání hlasových a textových zpráv prostřednictvím chatu na hodinky
- Vodotěsnost: IP67
- Hodinky lze dobíjet pomocí nabíjecího kolíku, který je součástí balení
Výdrž baterie
Hodinky jsou vybaveny 700mAh baterií Li-Po a čipem s velmi nízkou spotřebou energie.
V pohotovostním režimu dosahuje výdrž baterie až 96 hodin.
O stavu vybití baterie budete včas informováni prostřednictvím push notifikace v mobilní aplikaci nebo SMS.
Obsah balení
- Hodinky Carneo SeniorSafe+ 4G
- Nabíjecí kabel
- Návod k použití
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.