CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory

ilustrační foto

CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory
CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory
CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory
Obj. číslo
31886092
OEM
8588009299141
Výrobce
CARNEO
Věrnostní body: 125
0 hodnocení
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

2 512 Kč

2 076 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 499 Kč
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

2 512 Kč

2 076 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pro seniory

Bezpečnost a ochrana vašich seniorů

Hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G jsou určeny pro seniory a osoby potřebující monitorování.

Poskytují přehled o aktuální poloze a zdravotním stavu.

Úžasné funkce pro vaše pohodlí

  • Obousměrná komunikace
  • Sledování aktuální polohy i historie pohybu
  • Výdrž až 3 dny na jedno nabití při 100% signálu GSM
  • Online videohovor s blízkou osobou
  • Detekce pádu s možností odeslání zprávy a uskutečnění hovoru
  • Pohodlné ovládání prostřednictvím aplikace pro chytré telefony
  • Příjem a odesílání hlasových zpráv
  • Vibrační, tiché nebo hlasité vyzvánění
  • Vodotěsný
  • GPS lokátor
  • SIM karta
  • Tlačítko SOS

GPS lokalizace a GEO plot

Sledování vašeho blízkého pomocí mobilní aplikace je jednoduché a efektivní.

Aplikace umožňuje zobrazit aktuální polohu i historii pohybu ke zvolenému datu.

GEO plot umožňuje nastavit bezpečná místa pro vaši blízkou osobu.

Při opuštění bezpečné zóny obdržíte upozornění.

Zabezpečení dat

Zabezpečení dat používaných ke komunikaci mezi hodinkami CARNEO SeniorSafe+ 4G a aplikací CARNEO GUARD je na špičkové úrovni.

Vaše informace a data jsou v bezpečí.

Proč si koupit hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G?

  • Integrovaná kamera
  • Detekce pádu s možností odeslat zprávu a provést hovor
  • Manuální měření srdečního tepu
  • Automatické měření tělesné teploty
  • Pohodlné ovládání prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu
  • Možnost obousměrné komunikace
  • GPS lokalizace s přenosem až do 5 metrů
  • Aplikace "CARNEO Guard" pro systémy Android a iOS
  • SOS tlačítko s možností kontaktovat až 3 telefonní čísla
  • Telefonní seznam - až 10 kontaktů
  • Možnost odesílání hlasových a textových zpráv prostřednictvím chatu na hodinky
  • Vodotěsnost: IP67
  • Hodinky lze dobíjet pomocí nabíjecího kolíku, který je součástí balení

Výdrž baterie

Hodinky jsou vybaveny 700mAh baterií Li-Po a čipem s velmi nízkou spotřebou energie.

V pohotovostním režimu dosahuje výdrž baterie až 96 hodin.

O stavu vybití baterie budete včas informováni prostřednictvím push notifikace v mobilní aplikaci nebo SMS.

Obsah balení

  • Hodinky Carneo SeniorSafe+ 4G
  • Nabíjecí kabel
  • Návod k použití

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Úhlopříčka displeje
Typ displeje
Funkce
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Bezpečnostní funkce
Hodinkové funkce
Chytré funkce
Jazyk rozhraní
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Notifikace a zprávy
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Telefonování
Tvar ciferníku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce
Barva pouzdra
Barva řemínku
Propojení s mob. telefonem
Sportovní funkce
Vodotěsnost a odolnost
*Kapacita baterie
*Hmotnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Doprava zdarma již od 1 199 Kč
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.