Creative Zen Hybrid Pro sluchátka - černá
2 850 Kč
2 579 Kč
2 132 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Zen Hybrid Pro sluchátka - černá
EAN: 5390660195624
Bezdrátová sluchátka přes uši s technologií Bluetooth LE Audio
Potřebujete novou generaci digitálního zvuku? Zen Hybrid Pro je tady pro vás.
Technologie Bluetooth LE Audio a kodek LC3
Zažijte personalizovaný a pohlcující poslech zvuku díky technologii Super X-Fi.
Hybridní aktivní potlačení šumu (ANC) a režim okolního zvuku
Užijte si výdrž baterie až 100 hodin a režim s ultra nízkou latencí (ULL).
LE Audio: Budoucnost bezdrátového zvuku je tady
Osvoboďte se od tradičních zvukových omezení s technologií Low Energy (LE).
Sdílejte svoje audio
Streamujte do jednoho nebo neomezeného počtu zařízení podporujících technologii LE Audio.
Basy, které jsou znát
Zažijte silný a filmový zvukový zážitek díky 40 mm dynamickým měničům.
Zvukový zážitek s ultra nízkou latencí
Vychutnejte si zvuk bez zpoždění s latencí pouhých~20 ms díky režimu ULL.
Delší výdrž baterie
Užijte si až 100 hodin poslechu když je ANC vypnuté a 80 hodin poslechu když je ANC zapnuté.
Zen jako nikdy dřív
Odemkněte si svůj osobní prostor díky hybridnímu aktivnímu potlačení šumu (ANC).
Snadné ovládání na dosah ruky
Mějte všechny potřebné ovládací prvky na dosah.
Bezdrátové streamování s párováním více zařízení
Vychutnejte si bezproblémové streamování zvuku s funkcí Bluetooth 5.3 a Multipoint připojení.
Maximální přenosnost, maximální pohodlí
Nastavitelný náhlavník a náušníky s možností otočení o 90° a sklopení.
Plně přizpůsobitelný RGB kroužek
Vyladit světelné kroužky podle jakékoli náladě nebo bojových situací.
Oceňovaná sluchátková holografie s technologií Super X-Fi
Technologie Super X-Fi reprodukuje ve sluchátkách zážitek z profesionálního systému s více reproduktory.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.