Dahua IPC-HDBW1230DE-SW-0280B, IP kamera, 2Mpx, 1/3\" CMOS, objektiv 2, 8 mm, IR<30, IP67, IK10, Wi-Fi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dahua IPC-HDBW1230DE-SW-0280B: IP kamera pro bezpečnost vašeho domova
Produktové číslo: 6923172539960
Technologie a funkce
Technologie H.265+ a H.264+ pro efektivní kompresi dat.
SMD detekce člověka pro vyšší bezpečnost.
Vzdálený přístup přes LAN nebo Internet.
Automatické posílání výstražných emailů při detekci pohybu.
Možnost monitorování a nahrávání videa.
Dual stream pro různé velikosti pásma.
Slot pro microSD kartu až do kapacity 256 GB.
Odolný kryt s hodnocením IP67 a IK10.
Technické specifikace
2 Mpx rozlišení snímače.
1/3" CMOS snímací čip.
Maximální rozlišení 1920 x 1080 px při 25/30 fps.
Podporovaná rozlišení: 1080p, 1,3 Mpx, 720p.
Snímková rychlost: 25/30 fps.
Minimální osvětlení: 0,025 lux v barevném režimu, 0,0025 lux v černobílém režimu, 0 lux při IR přísvitu.
IR přísvit do 30 m.
Objektiv: f = 2,8 mm, úhel záběru 100° horizontálně, 53° vertikálně, 120° diagonálně.
Podrobné specifikace
Rychlost závěrky: 1/3 - 1/100000 s.
ICR filtr pro lepší kvalitu obrazu.
Kompenzace světla: BLC.
Dynamika obrazu: DWDR.
Redukce šumu: 3D.
Automatické řízení zisku a jasu.
Automatické vyvážení bílé.
Potlačení blikání obrazu.
Rozhraní: 1x Fast Ethernet, 10/100 Base-TX, RJ-45.
Wi-Fi: IEEE 802.1b/g/n (2,4 GHz).
Podpora ONVIF: ONVIF profil (S/G) + podpora CGI a P2P.
Protokoly: IPv4, HTTP, TCP, UDP, ARP, RTP, RTSP, RTCP, DHCP, DNS, NTP, Multicast, RTMP.
Streaming: Dual stream.
Slot paměťových karet: microSD (max. 256 GB).
Napájení: DC 12 V, příkon do 4,9 W.
Krytí: voděodolná dle IP67, antivandal IK10.
Pracovní teplota: -30 až +60 °C, vlhkost do 95 %.
Rozměry: 110,7 x 110,7 x 88,7 mm.
Hmotnost: 414 g.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.