EZVIZ H8C 2K+
1 707 Kč
1 606 Kč
1 328 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EZVIZ H8C (CS-H8c-R100-1J4WKFL(4mm)) Pokud jde o zabezpečení domácnosti, na detailech záleží. S H8c můžete vše prohlížet a nahrávat ve Full HD a užívat si ostrého černobílého nočního vidění, abyste viděli až na 30 metrů i ve tmě. * vysoké rozlišení * noční vidění do 30m Fotoaparát Obrazový snímač: 1/2,7” CMOS s progresivním skenováním Rychlost závěrky: Samoadaptivní závěrka Objektiv: 4 mm @ F2.0, pozorovací úhel: 46° (vertikálně), 89° (horizontálně), 104° (diagonálně) 6 mm @ F2.0, pozorovací úhel: 28° (vertikálně), 52° (horizontálně), 60° (diagonálně) Uchycení objektivu: M12 Denní a noční IR-cut filtr s automatickým přepínáním DNR 3D DNR WDR: Digitální Komprese Komprese videa: H.265 / H.264 Přenosová rychlost videa: Quad HD; Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptivní přenosová rychlost. Obraz Max. Rozlišení: 2560 × 1440 Snímková frekvence: Max. 30 snímků/s; samočinná adaptace během síťového přenosu Síť wifi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n Frekvenční rozsah: 2,4 ~ 2,4835 GHz Šířka pásma kanálu: Podporuje 20 MHz Rozhraní Úložiště Slot pro kartu MicroSD (max. 512 GB) Podporuje úložiště Ezviz CloudPlay (vyžaduje předplatné) Kabelová síť RJ45 X 1 (10M/100M adaptivní ethernetový port) Zabezpečení 64/128bitový WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK Přenosová rychlost 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps Obecně Napájení DC 12V / 1A Spotřeba energie max. 12W IR dosah MAX. 30 m Rozměry: 100,05 × 129,19 × 149,75 mm Hmotnost 435 g Záruka: 2 roky Stránky výrobce: https://www.ezviz.com/product/h8c-2k%E2%81%BA/45189#SpecParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.