DELL NTB Precision 3571|i7-12700H|32GB|512GB SSD|15.6"FHD|IRCam/A1000|SmtCd|WLAN|vPro|BacklitKb|W11P|3Y PS NBD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technické parametre
Chassis | - |
Processor | IntelCore™ i7-12700H vPro Essentials (24 MB cache, 14 cores, 20 threads, 2.30 GHz to 4.70 GHz, 45W) |
Memory | 32 GB, 2 x 16 GB, DDR5, 4800 MHz |
Hard Drive | M.2 2280 512 GB, Gen 4 PCIe x4 NVMe, Solid State Drive |
Add Hard Drive | No Additional Hard Drive |
Display | 15.6" FHD 1920 x 1080, 60 Hz, 400 nit, non-touch, IR FHD Camera and Mic with WLAN + 4G WWAN |
Graphics | NVIDIA RTX A1000, 4 GB, GDDR6 |
PalmRest | Single Pointing, Smart card reader |
Riser | - |
AIO Solution | - |
Camera & Mic | FHD/IR Camera, Temporal Noise Reduction, Camera Shutter, Mic |
Optical Drive | - |
Wireless | Intel AX211, 2x2 MIMO, 2400 Mbps, 2.4/5/6 GHz, Wi-Fi 6E (WiFi 802.11ax), Bluetooth 5.2 |
WWAN | Intel XMM 7360 LTE-Advanced, WW, with enabled eSIM |
NIC | - |
Raid Level | - |
Controller | - |
DRAC | - |
Keyboard | Single Pointing Backlit Czech & Slovakian (MUI) Keyboard and 10 Key Numpad |
Mouse | - |
Battery | 4 cell, 64 WHr standard lifecycle battery |
Power Supply | 130W Type-C Power Adapter |
Cable | Europe Power Cord |
Operating System | Windows 10 Pro (Windows 11 Pro license included), English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak |
OS Media | - |
Antivirus | No anti-virus software |
DDPE | - |
Microsoft Software | No Microsoft Office License Included 30 day Trial Offer Only |
vPro | Intel vPro Essentials Technology Enabled |
Colour | Grey |
Service | 3Y ProSpt |
Konektivita
1. SD card reader |
Rozmery a hmotnosť
358 mm - 233 mm - 24.05 mm |
1.78 kg |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.