NTB HP Pavilion Plus 14-eh1001nc, Core i5-13500H, 14\" 2.8K 2880x1800 OLED, 16GB LPDDR5, 1TB SSD, Intel Iris Xe, Win11
25 000 Kč
24 551 Kč
20 290 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NTB HP Pavilion Plus 14-eh1001nc
Operační systém: Windows 11 Home 64-bit
Procesor: Intel Core™ i5-13500H (až 4,70 GHz, mezipaměť 18 MB, 12 jader)
Čipová sada: Integrovaná s procesorem
Paměť a ukládání
Paměť: 16 GB DDR4 3200 MHz (integrovaná na desce)
Pevný disk: 1 TB M.2 SSD PCIe NVMe
Grafika a displej
Grafická karta: Intel Iris Xe (integrovaná bez vlastní paměti)
Úhlopříčka displeje: 35,6 cm (14,0")
Rozlišení: 2 880 × 1 800
Typ monitoru: OLED displej, 2.8K rozlišení, UWVA, BrightView
Konektivita
Bezdrátové připojení: Intel AX211 WiFi 6E (2x2) a Bluetooth 5.3
Porty a konektory: 2× USB-C 3.2 Gen 2, 2× USB 3.2 Gen 1, 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu, 1× HDMI 2.1 (4K @60Hz)
Další informace
Klávesnice: Podsvícená klávesnice bez numerické části
Typ napájení: Napájecí adaptér 90 W USB-C
Typ baterie: 3článková lithium-iontová polymerová baterie (51 Wh)
Výdrž baterie: 9 hodin a 15 minut
Hmotnost produktu: 1,4 kg
Rozměry produktu: 31,35 × 22,42 × 1,84 cm
Materiál: Celokovové šasi
Barva: Galakticky modrá (space blue)
Co je obsaženo v krabici: Notebook a napájecí adaptér
Správa zabezpečení: Čtečka otisků prstů a podpora modulu TPM 2.0 (Trusted Platform Module)
Záruka: 3 roky pro spotřebitele ( 3 roky IČ )
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.