DELL NTB Precision 5480/i7-13700H/16GB/512G SSD/14\" FHD/IR Cam & Mic/Nvidia RTX A1000/Backlit Kb/W11P/3Y PS NBD
61 580 Kč
50 893 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Precision 5480
Procesor: Intel Core™ i7-13700H, vPro Essentials.
Paměť: 16GB, 2x8GB 6000MT/s.
Pevný disk: 512 GB, M.2 2280, Gen 4 PCIe NVMe SSD, Class 40.
Displej a Grafika
Displej: 14" FHD+ Non-touch, 1920 x 1200, 60Hz, 500 nits WLED, 100% sRGB, Low Blue Light, IR Camera and Mic.
Grafická karta: NVIDIA RTX™ A1000 6GB, GDDR6 6GB memory.
Komunikace a Klávesnice
Pripojenie: Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, MU-MIMO, Bluetooth wireless card.
Klávesnica: Czech & Slovakian backlit Keyboard.
Batérie a Operačný systém
Batérie a napájanie: 4 Cell, 72 Wh, 130W E5 Type C Power Adapter (V3).
Operačný systém: Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak.
Konektivita a Rozmery
- Chassis intrusion sensor
- Antenna
- MicroSD card slot
- 2x Thunderbolt 4.0 Type-C port (1x Power Delivery)
- Lock slot
- Universal Audio Port
- 2x Thunderbolt 4.0 Type-C port (1x Power Delivery)
- Optional SC reader
*USB-A and HDMI dongle included in the box.
Rozmery
Height (rear): 0.43 in. (11.09 mm)
Height (peak): 0.74 in. (18.95 mm)
Height (front): 0.29 in. (7.49 mm)
Width: 12.22 in. (310.60 mm)
Depth: 8.27 in. (210.35 mm)
Váha
Minimum weight: 3.26 lb (1.48 kg)
Záruka
Záruka: 3Y ProSpt
Technická podpora
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.