DELL NTB Precision 5680/i7-13700H/32GB/1TB SSD/16\" FHD+/IR Cam & Mic/Nvidia RTX 2000/Backlit Kb/W11P/3Y PS NBD
80 471 Kč
73 192 Kč
60 489 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Precision 5680
Procesor: Intel Core™ i7-13700H, vPro Essentials, 24MB Cache, 14 Cores, 20 Threads, 2.4-5.0 GHz Turbo, 45W.
Paměť: 32 GB, 2 x 16 GB, LPDDR5, 6000MT/s.
Pevný disk: 1 TB, M.2 2280, Gen 4 PCIe NVMe SSD, Class 40.
Displej a Grafika
Displej: 16" FHD+ non-touch, 1920 x 1200, 60Hz, 500 nits WLED, 100% sRGB, Low BL w/ IR Cam.
Grafická karta: NVIDIA RTX™ 2000 Ada, 8GB GDDR6.
Komunikace a Připojení
Cam/Mic: FHD IR CMRA, ExpressSign-In, TNR, Intelligent privacy, Camera, Microphone; No Camera Shutter.
Pripojenie: Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, MU-MIMO, Bluetooth wireless card.
Klávesnice a Napájení
Klávesnica: Czech & Slovakian 80 Keys Backlit Keyboard.
Batérie a napájanie: 6-cell 100Whr Lithium battery, 165W E5 Type C Power Adapter.
Operační Systém a Záruka
Operačný systém: Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak.
Záruka: 3Y ProSpt.
Konektivita
- Full-SD
- USB-C port
- Lock slot
- HDMI
- Headphone/mic input
- (2) Thunderbolt 4
- Optional smart card reader
Rozmery a Hmotnost
Rozmery: Height (rear): 0.80 in. (20.05 mm), Height (front): 0.87 in. (22.17 mm), Width: 13.92 in. (353.68 mm), Depth: 9.46 in. (240.33 mm).
Váha: 1.91 kg.
Podpora
Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81.
Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969.
Link na výrobcu: DELL NTB Precision 5680
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.