DELL NTB Precision 7780/i9-13950HX/32GB/1TB SSD/17\" FHD/IR Cam & Mic/Nvidia RTX 3500/Backlit Kb/W11P/3Y PS NBD
94 501 Kč
87 805 Kč
72 566 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Precision 7780 - Výkonný pracovní nástroj
Procesor: Intel Core™ i9-13950HX, 36MB Cache, 32 Threads, 24 Cores (8P+16E), up to 5.5GHz, 55w, vPro
Paměť a úložiště
Paměť: 32GB, 1x32GB 5600MHz CAMM, non-ECC
Úložiště: 1TB M.2 PCIe NVMe Gen 4 2280 SSD
Displej a grafika
Displej: 17" FHD 1920x1080 WVA, 60Hz, anti-glare, non-touch, 99% DCI-P3, 500 nits, IR Camera, with Mic
Grafická karta: NVIDIA RTX™ 3500 Ada 12GB GDDR6
Komunikace a konektivita
Pripojenie: Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth wireless card
Konektivita:
- SD Reader
- Universal audio jack
- USB 3.2 Gen 2 Type-C port with DP-alt mode
- USB 3.2 Type-A with PowerShare
- Wedge lock slot
- 7.4mm power connector
- RJ-45 10/100/1000
- HDMI 2.1
- USB 3.2 Type-A
- (2) Thunderbolt 4 / USB 4
- Optional Smart Card Reader
Operační systém a záruka
Operační systém: Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
Záruka: 3Y ProSpt
Rozměry a váha
Rozměry: Height: 1.13 in. (28.50 mm)Height (rear): 1.06 in. (26.70 mm)Height (front): 1.03 in. (25.95 mm)2. Width:15.67 in. (398.00 mm)3. Depth: 10.44 in. (265.02 mm)
Váha: 3.05 kg
Technická podpora
Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03 DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711 DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.