EPSON projektor EB-695Wi, 1280x800, 3500ANSI, HDMI, VGA, SHORT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON projektor EB-695Wi
Produktový kód: 8715946605135
Vylepšete svůj zážitek z učení s inovativním projektorem EPSON EB-695Wi
Projektor EB-695Wi nabízí rozlišení HD-ready a jas 3 500 lumenů.
Je navržen pro velmi krátkou projekční vzdálenost, což umožňuje promítat velké obrazy bez rušivých stínů a odlesků.
Interaktivní práce s dotykovým ovládáním a dvěma pera
Maximalizujte svou interaktivitu s dotykovým ovládáním a dvěma pera.
Kontrastní poměr 14 000 : 1 a vstup HDMI zaručují ostrý obraz s jasnými detaily.
Velká projekční plocha a výjimečná kvalita zobrazení
Projektor nabízí až 100palcovou projekční plochu s technologií Epson 3LCD a rozlišením HD-ready WXGA.
Vkládejte poznámky dotykem prstů přímo na projekční plochu.
Spolehlivost a dlouhá životnost lampy
EPSON EB-695Wi je vysoce spolehlivý a jeho lampa má prodlouženou životnost.
Zkombinujte dva projektory a vytvořte jednu velkou interaktivní plochu.
Bezdrátové připojení a kompatibilita s chytrými zařízeními
Projektor nabízí možnost bezdrátového připojení a umožňuje zobrazení obsahu z široké řady chytrých zařízení.
Specifikace
- Projekční systém: Technologie 3LCD
- Obraz: Barevný světelný výstup 3.500 lumenů- 2.900 lumenů (ekonomický)
- Rozlišení: WXGA, 1280 x 800, 16 : 10
- Poměr stran obrazu: 16 : 10
- Kontrastní poměr: 14.000 : 1
- Zdroj světla: lampa
- Lampa: 250 W, 5.000 h životnost, 10.000 h životnost (v úsporném režimu), 9.000 h životnost (v úsporném režimu)
Obsah balení
- Digitální pera
- napájecí kabel
- dálkové ovládání vč. baterií
- USB kabel
- Jednotka pro dotykové ovládání
- Příručka na CD
- Držák pera
- Úvodní příručka
- Nástěnný držák
- záruční list
- uživatelská příručka (na disku CD-ROM)
- Hlavní zařízení
- Safety Cable
Rozměry balení
- Šířka: 49 cm
- Výška: 35 cm
- Délka: 74 cm
- Váha: 21,74 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.