Ezviz solární panel - D
749 Kč
676 Kč
559 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EZVIZ Solární Panel - D
Zažijte nepřetržitou ochranu s čistou energií.
Už nemusíte ručně dobíjet kamery EZVIZ na baterie.
Díky tomuto solárnímu panelu zůstane vaše kamera nabitá po celý den.
Kompaktní a vysoce účinný
Stačí několik hodin přímého slunečního světla a kamera zůstane v provozu.
Panel je vyroben z vysoce účinných monokrystalických křemíkových článků.
Dodává až 4,2 W.
Odolný v jakémkoli počasí
Panel je vybaven odolným rámem a šrouby z nerezové oceli.
Odolá dešti, prachu, sněhu a slunci.
Stačí jej namontovat a užívat si nepřetržité napájení sluncem.
Snadná a flexibilní montáž
Nastavitelný držák otáčí o 360° a 4metrový kabel nabízí neuvěřitelnou flexibilitu.
Namontujte bezpečnostní kameru tam, kam potřebujete, a pak vyhledejte slunečné místo k montáži solárního panelu.
Technické údaje:
- Napětí přerušeného obvodu: 7,2 V ±5 %
- Zkratový proud: 740 mA ±5 %
- Napájecí napětí: 6,0 V ±5 %
- Max. napájecí proud: 700 mA ±5 %
- Max. výkon: 4,2 W
- Účinnost solárních článků: 21,60%
- Krytí IP: IP65
- Provozní teplota: -20 až 60 °C, vlhkost max. 90 % (nekondenzující)
Mechanické údaje:
- Typ solárních článků: Monokrystalické solární články
- Rozměry výrobku: 222,6 x 155,9 x 14,9 mm
- Rozměry balení: 230 x 161 x 78 mm
- Hmotnost: S obalem: 611 g, tělo panelu bez držáku: 334 g
Obsah balení:
- Solární panel D EZVIZ
- Nastavitelný montážní držák
- Sada šroubů
- Vrtací šablona
- Stručná příručka
Certifikáty:
RoHS \ WEEE \ REACH
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.