Viking solární panel LVP80, 80 W
6 492 Kč
5 969 Kč
4 933 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking Solární Panel LVP80, 80 W
Revoluční skládací solární panel
Viking LVP80 je nový, super tenký a lehký skládací solární panel. Nabízí výkon 80W/19,8V a představuje revoluci na trhu.
Moderní technologie a materiály
Panel je vyroben z monokrystalických solárních článků A-Grade. Používá nejnovější fólii ETFE s laminováním a 23 mm lehký a tenký rám.
Odolnost a samočistící efekt
Díky použití těchto materiálů je solární panel odolný vůči nečistotám. Má samočistící efekt, což maximalizuje dopad na sluneční výkon a jeho efektivitu.
Široké využití
Solární panel je ideální pro domácnost, přírodu, chatu, kempování, karavany a další. Vhodný pro nabíjení všech elektrických zařízení do výkonu 80W a do nabíjecího proudu 19,8V max.
Přednosti solárního panelu Viking LVP80
- Vysoká účinnost solárních, monokrystalických panelů (až 20,6%)
- Velké množství redukcí a konektorů pro neomezené možnosti nabíjení
- Pouze 50% hmotnosti proti konvenčnímu, skládacímu solárnímu panelu
- Nastavitelný hliníkový stojan odolný proti korozi
- 100% odolný proti povětrnostním vlivům s odolností IP66
Specifikace produktu
- Kód produktu: VIKING LVP80
- Maximální výkon: 80W
- Maximální napájecí napětí (Vmp): 19.8V
- Maximální proud (Imp): 4.04A
- Napětí v otevřeném obvodu (Voc): 22.3V
- Zkratový proud (Isc): 4.28A
- Účinnost buněk (%): 20.60%
- Konstrukce: Tvrzené PVC
- Rozměr rozloženého modulu: 1030*510*25mm
- Rozměr složeného modulu: 510*515*50mm
- Hmotnost: 4.5Kg
- Počet sol. panelů: 2
- Odolnost: IP66
- Osvědčení: CE,ROHs,ISO
Dárek k solárnímu panelu
Vhodné také pro solární nabíjení bateriových generátorů značky VIKING.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.