FUJITSU NTB U9313X LIFEBOOK 13.3\" dotekový překlopný 1920x1080 i5-1335U 16GB 512GB NVMe FP W11PRO podsvícená kl.
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FUJITSU NTB U9313X LIFEBOOK
EAN: 4065221935094
Proč si vybrat LIFEBOOK U9313X?
Bezkonkurenční výbavu portů: 4x USB (2x Thunderbolt4), HDMI, plnohodnotný LAN.
Váží necelý kilogram, přesně 990 g.
Výdrž baterie je až 11 hodin (kapacita 64 Wh).
Skvělý výkon díky procesoru Intel Core 13. generace.
Design a konstrukce
Konvertibilní Ultrabook s velmi nízkou hmotností v odolném hořčíkovém těle.
Dostupný v elegantní bílo stříbrné barvě.
Tělo je z pevné slitiny hořčík-hliník, která poskytuje vysokou odolnost a pevnost.
Výkon a paměť
Moderní procesor Intel Core 13. generace v kombinaci s rychlou operační pamětí DDR4.
Pevný disk SSD M.2 s rozhraním PCIe NVMe.
16GB operační paměti pro plynulý multitasking.
Zabezpečení
Maximální zabezpečení pomocí čtečky otisku prstu (SecureBIO).
Možnost zabezpečení pomocí unikátní technologie PalmSecure (bezkontaktní čtečka krevního řečiště).
Ochrana notebooku a firemních dat před neoprávněným přístupem.
Konektivita
Nejmodernější rozhraní Thunderbolt 4/Type-C pro pohodlné dokování.
Nejrychlejší WiFi AX 6E a Gigabit Ethernet.
Rozhraní Bluetooth a možnost osadit model LTE modemem.
HDMI port pro snadné připojení dalšího zobrazovacího zařízení.
Obsah balení
- LIFEBOOK U9313X
- Lic-Windows 11 Pro Std Version
- Intel Core i5-1335U/16GB
- Dual Channel MEM - Intel EVO model
- Fingerprint Sensor (SecureBIO)
- 512GB PCIe Value G4 SSD FDE
- Keyboard silver backlit CZ
- 13,3' FHD LCD Touch AG
- 5G / LTE 4G ready
- Intel WiFi 6E AX211 & BT 5.2 vPro
- vPro Essentials configuration
- LoadWin11Pro(64)Main+Offi1mthTrial(DA)MS
- OS RDVD Windows 11 Pro (64) WW
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.