Garett Smartwatch Action růžová
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Action růžová
Chytré hodinky Garett Action jsou ideální pro milovníky fyzické aktivity a zdraví. S tímto modelem můžete sledovat svůj pokrok v různých tréninkových režimech, stejně jako při víkendových procházkách a výletech.
Vodotěsnost
Chytré hodinky Garett Action jsou odolné vůči dešti, sněhu a prachu díky třídě vodotěsnosti IP68.
Disponují vyměnitelným gumovým páskem
Pohodlný a lehký gumový pásek dodává hodinkám Garett Action značnou výhodu. Díky nízké hmotnosti si ani neuvědomíte, že hodinky máte na sobě.
Upozornění
Chytré hodinky Garett Action mají vestavěný režim pro diskrétní předávání notifikací pomocí vibrací.
Režim úspory baterie a stopek
Chytré hodinky Garett Action poskytují režim úspory baterie a také možnost stopek pro měření času za různých okolností.
Zdravotní monitorování
Hodinky Garett Action jsou vybaveny měřičem srdečního tepu a krevního tlaku, a také pulzním oxymetrem.
Sportovní režimy
Chytré hodinky Garett Action nabízejí speciální sportovní režimy pro milovníky fitness a udržování kondice.
Monitorování spánku a hydratace
Chytré hodinky Garett Action vám pomohou sledovat kvalitu vašeho spánku a také vás upozorní na dostatečný příjem vody během dne.
Informace o počasí
Chytré hodinky Garett Action byly vybaveny funkcí sledování počasí, kterou se vyplatí používat každý den.
Sledování menstruačního cyklu
Chytré hodinky Garett Action disponují speciálním režimem, který umožňuje sledovat menstruační cyklus.
Technické specifikace
Typ obrazovky: TFT
Velikost obrazovky: 1,47"
Rozlišení obrazovky: 172 x 320 Mpx
Voděodolnost: IP68
Pohybový senzor: Ano
Dotyková obrazovka: Ano
Podsvícená obrazovka: Ano
Vibrační upozornění: Ano
Upozornění na SMS zprávy: Ano
Upozornění na hovory: Ano
Upozornění aplikací: Ano
Přijímání, odmítání, volání: Pouze odmítnutí
Ovládání přehrávání hudby z telefonu: Ano
Funkce vyhledávání telefonu: Ano
Funkce vyhledávání zařízení: Ano
Monitor srdečního tepu: Ano
Tlakoměr: Ano
Pulzní oxymetr: Ano
Sportovní režimy: Ano
Typy sportovních režimů: Chůze, běh, kolo, basketbal, lezení, jóga, crossový trenažér
Krokoměr: Ano
Monitor nečinnosti: Ano
Připomenutí hydratace: Ano
Monitor spánku: Ano
Informace o počasí: Ano
Probuďte obrazovku pohybem ruky: Ano
Obnovení projeté trasy: Ano
Paměť RAM: 512 kB
Paměť ROM: 64 MB
Materiál: Hliník
Verze Bluetooth: 5,0
frekvenční rozsah: 2,4 GHz
Kompatibilita se systémy: Android 4.4, iOS 9.0 (a vyšší)
baterie: Lithium Polymer
Kapacita baterie: 140 mAh
Životnost baterie v pohotovostní době: Až 10 dní
Životnost baterie: Až 5 dní
Doba nabíjení: Asi 2 hodiny
Jazyk menu: polština, angličtina, tradiční čínština, zjednodušená čínština, japonština, němčina, francouzština, španělština, arabština, ruština, portugalština, korejština
Maximální obvod opasku: 21 cm
Šířka pásu: 16
Typ pásu: Pryž
Hmotnost: 30 g
Obsah balení
- Chytré hodinky Garett
- USB nabíjecí kabel (bez zástrčky do zásuvky)
- Uživatelská příručka
- Záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.