Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel

MARATON
- 31%
SLEV

ilustrační foto

Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel
Obj. číslo
31601032
OEM
CLASSY_GOLD_BLACK_STEEL
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 68
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 1 ks, v úterý u Vás

1 990 Kč

1 375 Kč

1 136 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 375 Kč
Skladem 1 ks, v úterý u Vás

1 375 Kč

1 990 Kč

1 136 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch Classy zlato-černá, ocel

EAN: 5904238483800

Klíčové vlastnosti

  • Displej: Barevný IPS 1,3"
  • Vibrační upozornění: Ano
  • Monitor srdečního tepu: Ano
  • Monitor krevního tlaku: Ano
  • Pulzní oxymetr: Ano
  • Krokoměr: Ano
  • Sportovní režimy: Ano, včetně plavání
  • Upozornění na menstruační cyklus: Ano
  • Monitor nečinnosti: Ano
  • Režim Nerušit / Režim úspory baterie: Ano
  • Zámek PIN: Ano
  • Extra gumový řemínek: Ano

Popis produktu

Garett Smartwatch Classy je ideální pro každodenní použití. Tento model je elegantní a funkční. Stáhněte si aplikaci FitCloud Pro pro sledování pokroku a přístup k uloženým datům.

Vodotěsnost

Tyto hodinky mají třídu vodotěsnosti IP68, což znamená ochranu před vodou, prachem a špínou. Můžete je nosit v jakékoliv roční době a za různých okolností.

Vyměnitelný pásek

Garett Smartwatch Classy má pevný ocelový síťovaný náramek. Pokud chcete změnit vzhled hodinek, můžete jednoduše nasadit řemínek, který je součástí sady.

Ovládání dotykové obrazovky

Hodinky mají barevnou a intuitivní dotykovou obrazovku s vysokým rozlišením. Můžete s nimi snadno odmítnout hovor, spustit krokoměr nebo spravovat seznam skladeb v telefonu.

Krokoměr a sportovní režimy

Hodinky mají vestavěný krokoměr a četné sportovní režimy, jako je běh, volejbal, plavání, jóga, basketbal, chůze nebo švihadlo.

Kompatibilita

Bez ohledu na to, jaký operační systém (Android, iOS) máte na svém telefonu nainstalovaný, hodinky se k němu bez problémů připojí.

Funkce nalezení telefonu

Hodinky jsou vybaveny funkcí 'Find The Phone', která vám pomůže najít váš ztracený smartphone.

Režim spořiče baterie a heslo

Hodinky mají režim spořiče baterie a můžete je také chránit heslem. Nastavte si libovolný kód PIN a mějte jistotu, že jsou všechna vaše data chráněna.

Informace o počasí

Hodinky vás budou informovat o počasí venku, ale také o případných deštích. Díky tomu budete vždy připraveni na změny povětrnostních podmínek.

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Typ displeje
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Notifikace a zprávy
Senzory a Hardware
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Tvar ciferníku
Způsob ovládání
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29571 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.