Garett Smartwatch Kids Twin 4G modrá
1 990 Kč
1 578 Kč
1 304 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Kids Twin 4G modrá
Klíčové vlastnosti
Vodotěsnost IP67
1,4" IPS dotykový displej
Hlasové + video hovory
4G LTE konektivita
GPS/WiFi/LBS/AGPS lokalizace
GEO-fence
SOS tlačítko
Vestavěný duální fotoaparát
Krokoměr / Monitor spánku
Budík, Stopky, Kalkulačka
Chytré hodinky Garett Kids Twin 4G
Určené pro aktivní děti.
Skvělé pro školu i hraní.
Intuitivní a snadno použitelný systém.
1,4palcový IPS displej.
Možnost hlasových a video hovorů.
Duální fotoaparát
Ideální pro poznámky ve škole nebo zážitky z výletů.
Snadné nahrání fotek do rodičovského telefonu.
Odolné a pevné
Voděodolné s certifikací IP67.
Odolné vůči pylu a částicím.
Vyměnitelný popruh pro personalizaci.
Přesná poloha
Čtyři způsoby určování polohy zařízení.
Podpora 4G LTE pro připojení kdekoliv.
Jednoduchá obsluha
Nový intuitivní operační systém.
Podpůrné menu chytrých hodinek.
Nastavení přizpůsobitelné dle požadavků.
Snadné a příjemné propojení s dítětem
Podpora hlasových a video hovorů.
Bezpečnější než neustálé nošení telefonu.
Bezpečnost především
Funkce GEOfencing a odposlech na dálku.
SOS tlačítko pro okamžité přivolání pomoci.
Pomoc při vedení zdravého a aktivního životního stylu
Funkce sledování kvality spánku.
Krokoměr pro měření pokroku při procházkách.
Užitečné také ve škole
Vestavěná kalkulačka.
Dlouhá výdrž baterie.
Baterie s kapacitou 800 mAh.
Technické specifikace
- Typ obrazovky: IPS
- Velikost obrazovky: 1,4 palce
- Rozlišení obrazovky: 240 x 240 Mpx
- Voděodolnost: IP67
- Pohybový senzor: Ano
- Paměť RAM: 192 MB
- paměť ROM: 128 MB
- Dotyková obrazovka: Ano
- Podsvícená obrazovka: Ano
- Videohovory: Ano
- 4G LTE konektivita: Ano
- Lokalizace GPS, LBS, WiFi: Ano
- Slot pro SIM kartu: Ano
- Kompatibilita: Android, iOS
- Zvuková upozornění: Ano
- Upozornění na hovory: Ano
- Přijímání, odmítání, volání: Ano
- SOS tlačítko: Ano
- Geo plot: Ano
- Vzdálené odposlechy: Ano
- Funkce vyhledávání zařízení: Ano
- Vestavěná kamera: Ano
- SIM karta: Nano SIM
- Fotoaparát: Ano
- Kompatibilita se systémy: Android 4.0, iOS 9.0 (a vyšší)
- baterie: Lithium Polymer
- Kapacita baterie: 800 mAh
- Životnost baterie v pohotovostní době: Až 3 dny
- Životnost baterie: Až 2 dny
- Doba nabíjení: asi 2 hodiny
- Jazyk menu: polština, angličtina, čínština, španělština, ruština, němčina, turečtina, holandština, francouzština, italština, litevština, lotyština, estonština
- Maximální obvod opasku: 21 cm
- Šířka pásu: 20 mm
- Typ pásu: Pryž
- Hmotnost: 51 g
Obsah balení
Chytré hodinky Garett, USB nabíjecí kabel (bez zástrčky do zásuvky), uživatelská příručka, záruční list, plastová špachtle
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.