Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité

- 27%

ilustrační foto

Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité
Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité
Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité
Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité
Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová - Použité
Obj. číslo
POZ1-31601020
OEM
CUTE_4G_PINK
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 69
0 hodnocení
Použité Zkontrolováno, plně funkční s plnou zárukou
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 890 Kč

1 382 Kč

1 142 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 355 Kč

Koupit nové za 1 684 Kč

Koupit
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 382 Kč

1 890 Kč

1 142 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch Kids Cute 4G růžová

EAN: 5904238483831

Klíčové vlastnosti

  • Vodotěsnost: IP67
  • GPS / WiFi / LBS lokalizace
  • Hlasové / video hovory
  • Zvuková upozornění
  • SOS tlačítko
  • Monitor spánku, Krokoměr
  • Vestavěná kamera
  • Budík, kalkulačka
  • Funkce vyhledávání hodinek
  • Velký dotykový displej

Popis produktu

Chytré hodinky Garett Kids Cute 4G jsou nejen perfektní vychytávkou pro vaše dítě, ale také nástrojem, který vás s nimi udrží v kontaktu.

GEO-fence - kontrola polohy

Inovativní systém GEO plot vám umožňuje určit oblast, kde se bude vaše dítě pohybovat.

Videohovory

Vložením SIM karty do těchto dětských chytrých hodinek vám umožní neomezený a neustálý kontakt s vaším dítětem.

Vzdálené monitorování a SOS tlačítko

Těm rodičům, kterým jde především o bezpečnost dítěte, nabízí Garett Kids Cute 4G možnosti, jako je vzdálený odposlech a možnost přesně vidět, kde se dítě právě nachází.

Lokalizace pomocí GPS

Mezi další užitečné vymoženosti jistě patří funkce umístění, která je podporována přijímačem GPS, mobilní sítí a volitelnou Wi-Fi.

Dálkové ovládání chytrých hodinek

Všechny typy nastavení hodinek lze spravovat zcela na dálku. Umožňuje to bezplatná aplikace Garett Tracker, která je k dispozici pro zařízení Android i iOS.

Inovativní displej

Chytré hodinky Garett Kids Cute 4G mají 1,69" IPS displej s rozlišením 240×240 Mpx.

Robustní pouzdro

Pouzdro chytrých hodinek se vyznačuje vysokou odolností a kvalitně navržený rám dobře chrání sklo displeje.

Sledování fyzické aktivity

Garett Kids Cute 4G je také ideální pomůcka pro sledování fyzické aktivity vašeho dítěte.

Technické specifikace

  • Typ obrazovky: IPS
  • Velikost obrazovky: 1,69"
  • Rozlišení obrazovky: 240 x 240 Mpx
  • Voděodolnost: IP67
  • Pohybový senzor: Ano
  • Dotyková obrazovka: Ano
  • Podsvícená obrazovka: Ano
  • GPS: Ano
  • Wi-Fi: Ano
  • Videohovory: Ano
  • 4G LTE konektivita: Ano
  • Lokalizace GPS, LBS, WiFi: Ano
  • Slot pro SIM kartu: Ano
  • Zvuková upozornění: Ano
  • Upozornění na hovory: Ano
  • Přijímání, odmítání, volání: Ano
  • Hlasové zprávy: Ano
  • SOS tlačítko: Ano
  • Geo plot: Ano
  • Vzdálené odposlechy: Ano
  • Funkce vyhledávání zařízení: Ano
  • Vestavěná kamera: Ano
  • Krokoměr: Ano
  • Monitor spánku: Ano
  • Paměť RAM: 192 MB
  • paměť ROM: 168 MB
  • SIM karta standard: Nano SIM
  • Fotoaparát: Ano
  • Kompatibilita se systémy: Android 4.0, iOS 9.0 (a vyšší)
  • baterie: Lithium Polymer
  • Kapacita baterie: 1000 mAh
  • Životnost baterie V Pohotovostní době: Až 4 dny
  • Životnost baterie: Až 3 dny
  • Doba nabíjení: Asi 2 hodiny
  • Jazyk menu: polština, angličtina, čínština, němčina, španělština, ruština, turečtina, holandština, francouzština, italština, litevština, lotyština, estonština
  • Maximální obvod opasku: 21 cm
  • Šířka pásu: 20 mm
  • Typ pásu: Pryž
  • Hmotnost: 52 g

Obsah balení: Chytré hodinky Garett, USB nabíjecí kabel (bez zástrčky do zásuvky), uživatelská příručka, záruční list

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.