GARNI 750 - meteorologická stanice
3 170 Kč
2 620 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GARNI 750 - Meteorologická stanice
Vaším průvodcem předpovědí počasí
Poskytuje měření vnitřní a vnější teploty, relativní vlhkosti, barometrického tlaku, rychlosti a směru větru, dešťových srážek, UV indexu a intenzity slunečního záření.
Displej a čas
Stanice má LCD displej o rozměrech 90 x 110 mm. Čas a datum jsou řízeny rádiovým signálem DCF-77 s možností manuálního nastavení.
Měření a čidla
Využívá integrované čidlo 7-v-1 pro měření vnější teploty, relativní vlhkosti, rychlosti a směru větru, srážek, UV indexu a intenzity slunečního záření. Pro měření teploty a relativní vlhkosti používá švýcarská čidla SENSIRION.
Alarmy a indikace
Stanice má budík s funkcí opakovaného buzení, alarmy horních a dolních mezí vnitřní a vnější teploty a relativní vlhkosti, alarm horní meze hodinového úhrnu srážek a alarm horní meze rychlosti větru.
Barva a rozměry
Stanice má černou barvu a její rozměry bez stojánku jsou 118 x 192,5 x 21 mm. Je napájená 3 ks AA baterií 1,5 V.
Integrované bezdrátové čidlo 7-v-1 model GARNI 6INT
Je voděodolné a měří teplotu, relativní vlhkost, rychlost větru, směr větru, dešťové srážky, UV index, intenzitu slunečního záření. Má dosah signálu až 150 m v otevřeném prostoru.
Obsah balení
- 1 x hlavní jednotka
- 1 x integrované bezdrátové čidlo 7-v-1
- 1 x stojánek hlavní jednotky
- 1 x montážní základna integrovaného bezdrátového čidla
- 1 x stojánek integrovaného bezdrátového čidla
- 1 x montážní objímka integrovaného bezdrátového čidla
- 4 x delší šroub, 4 x matice, 4 x plochá podložka, 2 x kratší šroub, 2 x menší matice, 2 x gumové podložky
- český, slovenský, anglický, německý, nizozemský, polský a maďarský návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.