GIGABYTE BRIX GB-BRi5-10210E, Intel Comet Lake U i5-10210U, 2xSO-DIMM DDR4, WiFi
12 968 Kč
9 812 Kč
8 109 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GB-BRi5-10210E
- Vysoko výkonný ultrakompaktný počítač (34.7 x 119.5 x 119.5 mm)
- Funkcie Procesory Intel Core™ i5-10210U
- Duálny modul SO-DIMM DDR4 podporuje frekvenciu až 2666 MHz, 64 GB
- Podpora 1x M.2 SSDS (2280)
- Duálne HDMI™ podporuje rozlíšenie až do 4K/60P
- Intel Wireless-AC 3168, dvojpásmová WiFi a Bluetooth 4.2
- Obrovské množstvo vstupno-výstupných portov, vrátane 6 USB 3.2 Gen2, Gigabit LAN
- Držiak VESA (75 x 75 mm, 100 x 100 mm)
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
rozmery | 34.7 mm x 119.5 mm x 119.5 mm (1.37" x 4.7" x 4.7") |
veľkosť základnej dosky | 105 mm x 112.4 mm |
cPU | procesor Intel Core™ i5 10. generácie i5-10210U 4.2 GHz, 4 jadrá (TDP 15 W) |
pamäť | 2 x slot SO-DIMM DDR4 2666MHz Max. 64 GB |
lAN | Gigabitová sieť LAN (Intel i219v) |
karta Wifi | Intel Dual Band Wireless-AC 3168 |
grafika | Grafika Intel UHD Graphics 620 |
audio | Realtek ALC255 |
rozlíšenie HDMI (max.) | HDMI 2.0 : 4K (3840 × 2160) pri 60 Hz |
úložisko | 1 x M.2 sloty SSD (2280) podporujú PCI-e x4 /SATA |
rozširujúce sloty | 1 x PCIe M.2 NGFF 2230 A-E kľúčový slot obsadený kartou WiFi+BT |
predný vstup/výstup | 3 x USB 3.2 Gen 2 1 x USB 3.2 Gen 2 Type C 1 x konektor pre slúchadlá / mikrofón 1 x tlačidlo napájania |
zadný vstup/výstup | 2 x HDMI 2.0 2 x USB 3.2 Gen 2 1 x RJ45 1 x DC-In |
bočné vstupy/výstupy | 1 x slot na zámok Kensington |
Napájanie | Vstup: AC 100-240 V Výstup: DC 19.5V 6.92A |
VESA | Držiak je súčasťou dodávky Podpery 75 x 75 a 100 x 100 mm |
podpora OS | Windows 10 |
životné prostredie | Prevádzková teplota systému: 0°C až +35°C Teplota skladovania systému: -20°C až +60°C |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.