GIGABYTE MB Sc AM5 B650 AORUS PRO AX, AMD B650, 4xDDR5, 1xHDMI, WI-FI
8 798 Kč
8 439 Kč
6 974 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE MB Sc AM5 B650 AORUS PRO AX
EAN: 4719331849641
Obecný popis
Podporuje procesory AMD Ryzen™ 7000 Series.
Disponuje Twin 16*+2+1 fázemi digitálního VRM řešení.
Podpora pro 1*PCIe 5.0 x4 a 2*PCIe 4.0 x4 M.2 konektory.
Intel 2.5GbE LAN & Wi-Fi 6E 802.11ax pro rychlé sítě.
Q-Flash Plus umožňuje aktualizovat BIOS bez instalace CPU, paměti a grafické karty.
CPU a Chipset
AMD Socket AM5, podpora pro: AMD Ryzen™ 7000 Series Processors.
Chipset AMD B650.
Paměť
Podpora pro DDR5 6600(OC) / 6400(OC) / 6200(OC) / 6000(OC) / 5600(OC) / 5200 / 4800 / 4400 MHz paměťové moduly.
4 x DDR5 DIMM sloty podporující až 128 GB (32 GB jednotlivá kapacita DIMM) systémové paměti.
Grafika
Integrovaný grafický procesor: 1 x HDMI port, podporuje maximální rozlišení 4096x2160@60 Hz.
Audio
Realtek ALC1220-VB CODEC.
High Definition Audio 2/4/5.1/7.1-kanálový.
LAN a bezdrátová komunikace
Intel 2.5GbE LAN chip (2.5 Gbps/1 Gbps/100 Mbps).
AMD Wi-Fi 6E RZ616 (MT7922A22M) (Pro PCB rev. 1.0).
Rozšiřující sloty
CPU: 1 x PCI Express x16 slot, podporuje PCIe 4.0 a běží na x16 (PCIEX16).
Chipset: 1 x PCI Express x16 slot, podporuje PCIe 4.0 a běží na x4 (PCIEX4).
Úložiště
CPU: 1 x M.2 konektor (Socket 3, M key, typ 25110/2280 PCIe 5.0* x4/x2 SSD podpora) (M2A_CPU).
Chipset: 1 x M.2 konektor (Socket 3, M key, typ 25110/2280 PCIe 4.0 x4/x2 SSD podpora) (M2C_SB).
USB
CPU: 1 x USB Type-C port na zadním panelu, s podporou USB 3.2 Gen 2.
Chipset: 1 x USB Type-C port s podporou USB 3.2 Gen 2x2, dostupný prostřednictvím interního USB konektoru.
Interní I/O konektory
1 x 24-pin ATX hlavní napájecí konektor.
1 x 8-pin ATX 12V napájecí konektor.
1 x 4-pin ATX 12V napájecí konektor.
Zadní panel konektorů
1 x Q-Flash Plus tlačítko.
2 x SMA anténní konektory (2T2R).
4 x USB 2.0/1.1 porty.
BIOS
1 x 256 Mbit flash.
Použití licencovaného AMI UEFI BIOSu.
Jedinečné funkce
Podpora pro GIGABYTE Control Center (GCC).
Podpora pro Q-Flash.
Podpora pro Q-Flash Plus.
Operační systém
Podpora pro Windows 11 64-bit.
Podpora pro Windows 10 64-bit.
Formát
ATX Form Factor; 30.5cm x 24.4cm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.