Gigaset A180 Black
737 Kč
531 Kč
439 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigaset A180 Black
Výrobce: Gigaset
EAN: 4250366863238
Hlavní vlastnosti
- Podsvícený grafický displej
- Doba hovorů až 18 h, pohotovost až 200 h
- Telefonní seznam až na 50 kontaktů
- Snadno ovladatelná klávesnice
Kvalita audia
- Hlasitost vyzváněcích tónů nastavitelná (5 úrovní)
- Výstup melodie vyzvánění na sluchátku
- Výstražný tón pro potvrzení kláves a nízký stav nabití baterie
- Režim echo pro lepší akustický výkon za routerem
- Kompatibilita s naslouchadly
Telefonní seznam a funkce vytáčení
- Telefonní seznam až na 50 jmen a čísel
- Příprava hovoru (zadání čísla před samotným vytáčením) s možností opravy
- Opětovné vytáčení posledních 10 čísel
- Programovatelné klávesy rychlé volby (2–9)
- Proces vytáčení: tónová volba (DTMF), pulzní volba (DP)
- Klávesa vytáčení (programovatelná doba flash)
Displej
- Podsvícený grafický displej, 1,5“, 34 x 22 mm
- Podsvícení displeje: jantarově
- V režimu pohotovosti: zobrazení data a času; zobrazení stavu nabití baterie
- Během hovoru: zobrazení doby trvání hovoru
Zobrazení a signalizace hovorů
- Zobrazení hovoru s telefonním číslem nebo jménem (CLIP/CNIP)
- Pro příchozí a zmeškané hovory
- Nastavitelné vyzváněcí melodie
- Individuální vyzváněcí tóny pro externí/interní hovory
Klávesnice
- 12 numerických kláves + 5 funkčních kláves
- 2směrná navigační klávesa
- Zámek klávesnice – zapnuto/vypnuto přes klávesu #
- Vyzváněcí tón – zapnuto/vypnuto přes klávesu *
- Funkce flash (R) – dlouze stisknout klávesu 0
Další funkce
- Plug-and-play – velmi snadná instalace
- Funkce budíku s nastavitelnou melodií
- Funkce data a času, telefonní seznam, seznam volajících a nastavení jsou uloženy pro případ výpadku energie
Funkce při používání více sluchátek
- Bezplatné interní hovory
- 2 hovory zároveň (1 externí a 1 interní mezi 2 sluchátky)
- Přenos telefonního seznamu mezi různými sluchátky Gigaset
- Interní hovor na všechna nebo vybraná sluchátka
- Přesměrování hovoru na jiné sluchátko s funkcí vytáčení/zpětného volání
- 3stranná konference (1 externí a 2 interní účastníci)
Specifikace
- Konstrukce: Bezdrátový
- Způsob spojení: Pevná linka
- Napájení: Baterie
- Funkce: Adresář kontaktů, Budík
- Typ displeje: Grafický
- Výška výrobku: 159 mm
- Šířka výrobku: 48 mm
- Hloubka výrobku: 30 mm
- Hmotnost výrobku: 0.1 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.