Aligator GSM stolní telefon T100, bílá
1 598 Kč
1 429 Kč
1 181 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aligator GSM stolní telefon T100, bílá
Telefon, který spojuje klasické a mobilní funkce.
Výhody Aligator T100
- Pohodlné ovládání
- Základní mobilní funkce
- Výkonná anténa pro slabší signály
Pohodlí klasického telefonu
Aligator T100 nabízí pohodlí klasického stolního aparátu s flexibilitou mobilního telefonu.
Ovládání
Zvedněte sluchátko, vyťukáte číslo nebo vyberte kontakt ze seznamu.
Hovor
Hovor ukončíte jednoduše položením sluchátka, bez potřeby potvrzení tlačítkem.
Signál i v místech s slabým signálem
Díky výkonné anténě, telefonujete i v místech s slabším signálem operátora.
Anténa
Anténa je odnímatelná pro případ potřeby ještě silnějšího signálu.
Výpadek proudu Vás nezastaví
Telefon má vestavěnou baterii, funguje i bez připojení k elektrické síti.
Baterie
Li-Ion baterie umožňuje telefonu fungovat až 10 dní.
Hands-free a další funkce
Telefon je vybaven funkcí hlasitého poslechu, tzv. hands-free.
Základní funkce
Telefon umožňuje přijímat a odesílat SMS nebo používat služby technologie SIM toolkit.
Tlačítka a ovládání
Tlačítka jsou velká, dobře čitelná a hmatem rozeznatelná.
Technická specifikace
- Displej: Jednobarevný, se zeleným podsvícením
- Rozlišení displeje: 128 x 64 bodů
- Paměť kontaktů v telefonu: 300
- Paměť SMS: 100
- Baterie: Li-Ion 800 mAh
- Výdrž při hovoru: až 300 minut
- Výdrž v pohotovostním režimu: až 240 hodin
- Funkce: Budík, kalkulačka, podpora SIM toolkit, hlasité Hands-Free, rychlé volby: 12x, redial
- Výška: 47 mm (bez sluchátka)
- Šířka: 207 mm
- Hloubka max.: 63 mm (bez sluchátka)
- Hmotnost: 541 g
Obsah balení
- Mobilní telefon
- Nabíječka
- Baterie
- Podrobný návod k použití (CZ + SK + GER)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.