Gigaset E290HX černý
1 411 Kč
796 Kč
658 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigaset E290HX černý
EAN: 4250366856223
Univerzální sluchátko
Použití s DECT základnami Gigaset a jinými DECT/GAP telefonními základnami. Kompatibilní s DECT/GAP routery a routery s DECT CAT-iq 2.0.
Kvalita zvuku
Vynikající audio výkon díky splnění požadavků CAT-iq 2.0 na audio (HD Voice). Hovory handsfree s vynikající kvalitou zvuku (HD Voice). Výstup melodie vyzvánění přes handsfree reproduktor. Hlasitost vyzváněcích tónů nastavitelná v 5 úrovních.
Adresář a funkce vytáčení
- Adresář až na 150 kontaktů (vCard)
- Příprava volání s možností opravy
- Opětovné vytáčení posledních 10 čísel
- Programovatelné klávesy rychlé volby (klávesy 2?9)
- Přenos telefonního seznamu mezi sluchátky nebo na základnu CAT-iq
Displej
Velký podsvícený černobílý displej (34 x 37 mm) s vysokým kontrastem. 2 klávesy rychlé volby pro důležitá telefonní čísla. Režim boost pro extra hlasité nastavení. 2 akustické profily (vysoká/nízká frekvence) pro optimální poslech. Režim jumbo pro vytáčení a telefonní menu.
Zobrazení a signalizace hovorů
Zobrazení hovoru s číslem nebo jménem (CLIP/CNIP). Vizuální zobrazení hovorů: na displeji. Nastavitelné vyzváněcí melodie. 21 melodií na sluchátku. 5 úrovní hlasitosti + VYPNUTO. Individuální vyzváněcí tóny pro externí/interní hovory.
Zobrazení seznamu zmeškaných hovorů/volajících
Displej a blikající klávesa handsfree indikují zmeškané hovory a nabízejí pohodlný přístup k seznamu zpráv. Přímé vytáčení ze seznamu zmeškaných hovorů. Seznam posledních 25 zmeškaných hovorů s číslem/jménem a časem.
Klávesnice
Velké individuální klávesy s velkým potiskem. Podsvícená klávesa odeslat/přijmout hovor včetně funkce handsfree. 4směrná navigační klávesa. Zámek klávesnice – zapnuto/vypnuto přes klávesu #. Vyzváněcí tón – zapnuto/vypnuto přes navigační klávesu.
Další funkce
- Plug-and-play – velmi snadná instalace: vybalte, zapojte a volejte
- Funkce budíku s nastavitelnou melodií a funkcí opětovného buzení
- Monitoring místnosti (dětská chůvička) s funkcí interkomu
- Funkce přímého hovoru: výběr telefonního čísla stisknutím jakékoli klávesy
- Nastavitelný název sluchátka
- Varovný tón, pokud se uživatel ocitne mimo dosah systému
- Upozorňovací tón (pro potvrzení kláves a nízký stav nabití baterie)
Specifikace
- Identifikace volajícího CLIP
- Přesměrování příchozího hovoru
- Max. délka hovoru až 10 hod.
- Pohotovostní režim až 200 hod.
- Baterie: 2 x AAA (NiMH), dobíjecí
- Dosah v budovách až 50 m
- Dosah venku až 300 m
- Doba nabíjení asi 4,5 hod.
- Rozměry: 173 x 52 x 28 mm (V x Š x H)
- Hmotnost: zhruba 124 g
Nabíječka
- Napájení: 230 V plug-in napájecí adaptér
- Rozměry: 90 x 83 x 48 mm (V x Š x H)
- Hmotnost: zhruba 55 g
Kontakty – hovory
Telefonní seznam (počet kontaktů): 150
Funkce telefonu
- Budík
- Podsvícení kláves
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.