GoPro Hero 12 Black
11 718 Kč
9 963 Kč
8 234 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GoPro HERO12 Black
EAN: 810116380282
Nabízíme vám nejnovější outdoorovou kameru GoPro HERO12 Black. Tato kamera je odolná a vodotěsná i bez použití krytu.
Režimy a rozlišení
GoPro HERO12 Black podporuje režimy 5.3K60, 4K120 a 2.7K240 a HDR pro fotografování i natáčení videí.
Stabilizace Hypersmooth 6.0
Stabilizace Hypersmooth 6.0 oceněná Cenou Emmy, s funkcí AutoBoost určí úroveň stabilizace podle potřeby.
Vestavěný zámek horizontu
Udrží horizont vyrovnaný, i když se kamera otočí o plných 360°.
Slow-Motion
Umožňuje zpomalení videa 4× - 120 snímků za sekundu - při rozlišení 4K, nebo až 8× - 240 snímků za sekundu - při rozlišení 2.7K.
Synchronizace časového kódu
Bezdrátová synchronizace většího počtu kamer pomocí časového kódu v aplikaci Quik.
10-bitové barvy
10-bitové barvy pro realističtější záběry s vylepšenou barevnou hloubkou a jemnějšími přechody.
Ultra širokoúhlé digitální čočky
HyperView a SuperView umožňují ultra široký záběr 16:9.
Technické specifikace
- Velikost snímače: 1/1,9"
- Typ snímače: CMOS
- Stabilizace obrazu: Elektronická
- Typ: Outdoor
- Maximální rozlišení videa: 5,3K
- Ozvučení videa: Stereo
- Typ paměťové karty: micro SD, micro SDHC, micro SDXC
- Podporované formáty: RAW, JPG
- Podporované video formáty: MP4, H.265
- Max. velikost SD karty: 1 024 GB
- Datová rozhraní: USB-C, Wi-Fi, Bluetooth
- Kapacita baterie: 1 720 mAh
- Typ napájení: USB-C
- Hmotnost: 0,4 kg
- Výška: 4,9 cm
- Hloubka: 3,4 cm
- Barva: Černá
- Funkce: Stabilizace obrazu, Hlasové ovládání, Vodotěsná bez obalu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.