Govee Flood Lights venkovní SMART LED světla 4ks
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Govee Flood Lights venkovní SMART LED světla 4ks
Transformujte svou zahradu na designový skvost s úspornými LED světly Govee Flood Smart.
Neuvěřitelná barevná škála
Díky patentované technologii RGBIC můžete zobrazit až 16 milionů barev.
Vyberte si svůj režim
28 režimů osvětlení a 4 rytmické režimy pro poslech hudby.
Plně přizpůsobitelné
Nastavte si vlastní barevné kombinace na každém ze 4 LED světel.
Ovládání hlasem a aplikací
Příkazy zadávejte hlasem přes Siri, Amazon Alexa nebo Google Assistant nebo přes aplikaci Govee Home.
Instalace a časování
10 metrů dlouhé světlo lze jednoduše instalovat a pomocí časovače zapínat a vypínat podle západu a východu slunce.
Ochrana proti vodě a provozní teplota
Světla mají index ochrany IP66 a provozní teplotu od -20°C do 50°C.
Hlavní vlastnosti:
- Ovládání přes aplikaci Govee Home přes Bluetooth nebo WiFi
- Ovládání hlasem – Siri, Google Assistant, Alexa
- 16 milionů barev – patentovaná technologie RGBIC zobrazuje až 57 barev najednou
- Synchronizace s hudbou přes integrovaný mikrofon a 4 rytmické hudební režimy
- Časovač pro synchronizaci se západem a východem slunce
- Jednoduchá instalace a životnost 50.000 hodin
- Stupeň krytí IP66 (zdrojový adaptér není vodotěsný)
- Svítivost 500 lumenů a barevná teplota 2700-6500k
- Provozní teplota je -20°C až 50°C
- 4 světla lze kombinovat do skupin
Technické parametry:
- Vstupní napájení: AC 100-240V 50/60Hz 0.8A Max
- Výstupní napájení: DC 24V/1A
- Příkon 24W
- Připojení Bluetooth a WiFi
- Barevnost – patentovaná technologie RGBIC
- Stmívatelnost 1-100%
- Rozměr světla –12,8 x 11,9 cm (bez stojanu) a 12,8 x 21.3 cm (se stojanem)
- Délka napájecího kabelu: 12m
- Životnost 50.000 hodin
- Stupeň krytí IP66 (zdrojový adaptér není vodotěsný)
- Svítivost 500 lumenů jedna lampa
- Barevná teplota 2700-6500k
- Pracovní teplota -20°C až 50°C
Obsah balení:
- 4x Venkovní LED světlo
- 4x Zemní kolík
- 4x Šrouby
- 1x Napájecí kabel
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.