Xiaomi Mi Bedside Lamp 2
1 399 Kč
1 037 Kč
857 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Mi Bedside Lamp 2
EAN: 6934177780639
Vylepšený design pro rovnoměrné osvětlení
Nová generace lampičky Xiaomi přináší rovnoměrné osvětlení pro každou místnost. Její plná sklenice měkkého světla přidává do vašeho každodenního života atmosféru intimity a romantiky.
Nastavitelný jas podle potřeb
Maximální jas lampičky dosahuje 400 lumenů, zatímco minimální jas může být nastaven na méně než 2 lumeny. Díky tomu může sloužit jako noční svítidlo, které nebude rušit váš spánek.
Probuzení slunečním svitem
Lampička dokáže simulovat sluneční svit, díky čemuž se probudíte plní energie a v souladu s rytmem přírody.
Krásnější noci
Toto je první zařízení, které využívá jedinečnou technologii míchání světla a dvouvrstvé stínítko pro rovnoměrný svit. Barevný svit lampičky dělá noci ještě krásnějšími.
Harmonické světlo
Lehké linie těla lampičky připomínají krásný a harmonický nefrit. Něžné a intimní světlo se snadno integruje do vašeho domácího života.
Ovládání pomocí Siri
Můžete využít iPhone, iPad, Apple Watch, Apple HomeKit nebo Siri na vašem Macu pro snadné a bezpečné ovládání lampičky.
Intuitivní dotyková interakce
Ovládání světla je jednoduché, stačí se dotknout lišty jasu a světlo zapnete. Není třeba hledat malé tlačítko potmě.
Umělecké dílo ve vašem domě
Speciální optická struktura a profesionální technologie směšování světla vytvářejí v kombinaci s designem jedinečné umělecké dílo.
Technické specifikace
- Nastavení barev: WRGB
- Světelný tok: 400 lm
- Index podání barev: Ra80
- Jmenovitý vstup: 100-2400 V – 50/60 Hz 0,5 A
- Bezdrátové připojení: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz, Bluetooth 4,2 BLE
- Vstup pro noční lampu: 12 V, 1 A
- Účiník: 0,45
- Jmenovitý výkon: 9 W
- Pracovní teplota: -10 °C – 40 °C
- Pracovní vlhkost: 0 % - 85 % RH
- Životnost: přibližně 25 000 hodin
- Podpora platformy: Android 4.4 nebo iOS 9.0 a vyšší
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.