Govee WiFi RGBIC Smart PRO LED pásek 5m - extra odolný
1 252 Kč
1 035 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Govee WiFi RGBIC Smart PRO LED pásek 5m - extra odolný
EAN: 6974316990970
Vlastnosti produktu
- Ovládání: Aplikace Govee Home, Siri, Google Assistant, Alexa
- Připojení: WiFi a Bluetooth
- Barvy: 16 milionů – technologie RGBIC, 64 scénických režimů a DIY barvy
- Synchronizace s hudbou: Integrovaný mikrofon a rytmické hudební režimy
- Časovač: Automatické vypínaní a zapínaní světel
- Energetická úspornost: Životnost až 50.000 hodin
- Délka: 5 metrů
- Instalace: Jednoduchá s 3M pásky
Ovládání a aplikace
Spravujte nastavení barev a intenzity světla jednoduše pomocí aplikace Govee Home. Ovládání hlasem je možné přes Siri, Amazon Alexa a Google Assistant.
Barvy a scénické režimy
LED pásky Govee nabízí více než 64 různých režimů pro dokonalé naladění světelné atmosféry. Díky technologii RGBIC umí zobrazit 16 milionů barev a nastavit intenzitu osvětlení od 1-100 %.
Synchronizace s hudbou
Světla mají integrovaný mikrofon, díky kterému se světlo umí synchronizovat s hudbou a rytmikou.
Instalace a použití
Chytré LED pásky Govee WiFi RGBIC SMART se instalují jednoduše nalepením 3M pásek, které jsou na zadní straně. Můžete je využít na podsvícení kuchyňské linky, podsvícení postele v ložnici nebo v dětském pokoji, oživení chodby nebo schodů a mnoho dalšího podle fantazie.
Extra odolná povrchová úprava
Světelné LED pásky jsou pokryty ochrannou povrchovou vrstvou, která je vysoce odolná a flexibilní. Chrání LED pásky před vlhkostí a prachem a zobrazuje barevné světelné efekty ve vyšší kvalitě.
Technické parametry
- Připojení: WiFi + Bluetooth
- Aplikace: Android a iOS
- Ovládaní hlasem: Alexa, Google Asistant
- Světelný tok: 130lm/m, 650 lumenů
- Barevnost: RGBIC
- Stmívatelnost: 1-100%
- Životnost: 50.000 hodin
- Zdroj napájení: Adaptér 24V
- Délka: 5m
- Příkon: 24W
- Vstupní napětí: 100-240 V
Obsah balení
- 1x LED pásek
- 1x Adaptér do sítě
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.