HiWatch HWI-B121H(2.8mm)(C), IP kamera, 2MP, H.265+, Bullet venkovní, IP67, Metal&Plastic
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HiWatch HWI-B121H(2.8mm)(C) - IP Kamera pro venkovní použití
HiWatch HWI-B121H(2.8mm)(C) je venkovní IP kamera s rozlišením 2MP a kompresí videa H.265+. Je navržena tak, aby vydržela všechny povětrnostní podmínky díky svému odolnému kovovému a plastovému tělu s certifikací IP67.
Vlastnosti kamery
Kamera má progresivní skenování s 1/2,8" CMOS snímačem. Minimální osvětlení je 0,01 Lux @ (F1,2, AGC ON), 0,028 Lux @ (F2,0, AGC ON). Rychlost závěrky se pohybuje od 1/3 s až do 1/100 000 s. Kamera je také vybavena IR řezaným filtrem pro denní a noční režim.
Objektiv a infračervené světlo
- Ohnisková vzdálenost: 2,8 mm
- Clona: F2.0
- Úhel pohledu: horizontální FOV 114.8°, vertikální FOV 62°, diagonální FOV 135.5°
- IR rozsah: Až 30 m
Komprese a přenos videa
Kamera podporuje H.265+/H.265/H.264+/H.264 kompresi videa s přenosovou rychlostí 32 Kbps až 8 Mbps. Rozlišení videa je 2MP s maximální frekvencí 50Hz: 25fps (1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720).
Síťové a obecné funkce
- Protokoly: TCP/IP, ICMP, HTTP, HTTPS, DHCP, DNS, RTP, RTSP, RTCP, NTP, IGMP, QoS, UDP
- Obecné funkce: Anti-flicker, tlukot srdce, zrcadlo, ochrana heslem, maska soukromí, vodoznak
- Operační podmínky: -30 °C až 60 °C, vlhkost: 95 % nebo méně (bez kondenzace)
- Zdroj napájení: 12 V DC ± 25 %, 5,5 mm koaxiální napájecí zástrčkaPoE (802.3af, třída 3)
Další informace
Výrobek je kompatibilní s operačními systémy Android a iOS. Je možné ho sledovat díky aplikaci Hik-Connect, která umožňuje sledování dění 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kamera má rozměry 70 mm × 181,6 mm a hmotnost 270 g.
Kamera je dodávána s 36 měsíční záruční dobou.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.