Homematic IP Kouřový hlásič požáru

- 9%

ilustrační foto

Homematic IP Kouřový hlásič požáru
Homematic IP Kouřový hlásič požáru
Homematic IP Kouřový hlásič požáru
Homematic IP Kouřový hlásič požáru
Obj. číslo
31334303
OEM
HmIP-SWSD
Věrnostní body: 71
0 hodnocení
Skladem 2 ks, ve středu u Vás

1 568 Kč

1 434 Kč

1 185 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 330 Kč
Skladem 2 ks, ve středu u Vás

1 434 Kč

1 568 Kč

1 185 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Kouřový hlásič požáru HmIP-SWSD

Bezpečnost a spolehlivost jsou základními pilíři našeho bezdrátového kouřového hlásiče požáru HmIP-SWSD. Tento produkt je součástí revolučního systému chytré domácnosti Homematic IP, který nabízí německou kvalitu a komplexní řešení pro zabezpečení vašeho domova.

Funkce a použití

Naším hlásičem požáru je zabezpečen každý objekt. Hlásič reaguje na přítomnost kouře a aktivuje sirénu o síle 85 dB, nouzové osvětlení a odesílá signál do Centrální jednotky (HmIP-HAP).

Certifikace a schválení

Hlásič HmIP-SWSD je certifikován dle EN 14604 a je schválen dle ČSN, EN 14604:2006 a CPD. Je určen pro montáže do novostaveb dle vyhlášky 23/2008 Sb.

Technologie

Všechny hlásiče provozované v systému Homematic IP jsou vzájemně bezdrátově propojeny a mohou být propojeny až do počtu 40 kusů.

Indikace poplachu a nouzové osvětlení

Kromě akustického varování o síle 85 dB a vizuální červené LED indikace signalizace poplachu, je součástí také výkonné bílé LED nouzové světlo pro osvětlení únikové cesty v silně zakouřených prostorách.

Testování a napájení

Hlásič je vybaven velkým multifunkčním tlačítkem pro pravidelné ověřování provozuschopnosti a dvěma napevno integrovanými lithiovými bateriemi pro bezúdržbový provoz až na dobu 10 let.

Systémový provoz

Bezdrátové propojení hlásiče s Centrální jednotkou (HmIP-HAP) nabízí pohodlné nastavení a ovládání systému chytré domácnosti Homematic IP pomocí intuitivní aplikace pro chytré telefony.

Bezpečnost bezdrátového IP protokolu

Pro bezpečnou, stabilní a spolehlivou komunikaci disponuje systém vlastní unikátní rádiovou technologií na frekvenci provozního kmitočtu 868,0 - 869,525 MHz s plně šifrovanou komunikací AES-128.

Snadná montáž a široký rozsah využití

Díky bezdrátové komunikaci a bateriovému provozu je instalace hlásiče velmi jednoduchá. Hlásič lze umístit snadno a takřka kdekoli v interiéru objektu. Je ideální pro použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.

Obsah balení

  • 1x Kouřový hlásič požáru
  • 1x stropní držák
  • 2x lithiová permanentní baterie
  • Montážní materiál
  • Český návod

Technické parametry

  • Řada: Homematic IP
  • Napájecí zdroj: 2x 3V lithiové baterie (vloženy natrvalo)
  • Životnost baterií: 10 let (obvykle)
  • Stupeň krytí: IP20
  • Provozní teplota: 5 až 30 °C
  • Druh detekce poplachu: fotoelektrická
  • Výstup poplachu: piezo signální zařízení (> 85dB ve vzdálenosti 3m), stavové LED, bezdrátový
  • Signalizace: dvoustavové LED
  • Certifikační značení: CE, Q label
  • Rozměry (P x V): 110 x 45 mm
  • Hmotnost: 148g (včetně baterií)
  • Pracovní frekvence: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz
  • Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 200m

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29126 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.