Homematic IP PIR detektor pohybu se senzorem jasu - venkovní, antracit
2 088 Kč
1 722 Kč
1 423 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP PIR detektor pohybu se senzorem jasu - venkovní, antracit
Chytré řešení pro vaši bezpečnost
Homematic IP přináší bezdrátový PIR detektor pohybu se senzorem jasu. Tento produkt je určený pro venkovní použití a je součástí systému chytré domácnosti Homematic IP.
Spolehlivá detekce pohybu a jasu
Detektor pohybu s krytím proti povětrnostním vlivům a extra dlouhou 6-ti letou životností baterie spolehlivě detekuje pohyb a změny okolního jasu pro možnost vzdáleného spínání osvětlení.
Použití
Zařízení lze použít jak v interiéru, tak exteriéru jako poplachový senzor pohybu v systému chytré domácnosti Homematic IP nebo pro vzdálené spínání světel v závislosti na okolním jasu a propojení s jinými produkty Homematic IP prostřednictvím bezplatné mobilní aplikace.
Konstrukce
S krytím IP44 odolné proti stříkající vodě a pracovní rozsah při teplotách mezi -20 °C a +55 °C zaručuje spolehlivý provoz zařízení i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Detekční dosah
Vysoce výkonné čočky s detekčním dosahem až 12 m a úhlem detekce 90° ihned rozeznají pohyb v monitorovaném prostoru. Otočná konstrukce detektoru o 360° zajistí přesné snímání požadované části prostor. Vestavěný senzor jasu se postará o přesné spínání světel jak za tmy, tak za soumraku.
Poplachové funkce
PIR detektor pohybu je aktivován, jakmile čidlo zachytí, během aktivní ochrany, pohyb. Systém ihned provede předkonfigurovanou operaci a informuje uživatele o události prostřednictvím push notifikací mobilní aplikace Homematic IP na chytrém telefonu.
Senzor jasu
Prahové hodnoty intenzity jasu integrovaného senzoru a čas pro spínání osvětlení lze individuálně a plynule nastavovat prostřednictvím mobilní aplikace.
Ochrana v případě sabotáže
Součástí bezdrátového PIR detektoru pohybu je sabotážní kontakt, který spolehlivě zjistí neoprávněnou manipulaci a spustí poplach. Mezipřístrojová komunikace zajistí spuštění poplachu i bez internetového připojení.
Napájení
2 kusy vyměnitelných napájecích baterií typu AA umožňují provoz s nízkými nároky na údržbu a zajistí až extrémně dlouhý 6-ti letý provoz zařízení. Jakmile se sníží kapacita napájecích baterií na minimum, je o tom uživatel informován aplikací Homematic IP.
Snadná montáž
Díky kompaktním rozměrům a bateriovému provozu nabízí detektor možnost jednoduché instalace bez potřeby kabeláže. Součástí balení PIR detektoru pohybu je držák pro pevnou montáž na stěnu, který lze upevnit pomocí dodávaného montážního materiálu (hmoždinky, šroubky).
Široký rozsah využití
Ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.
Obsah balení:
- 1x PIR detektor pohybu se senzorem jasu - venkovní, antracit
- 1x držák na stěnu
- 2x alkalická AA baterie
- montážní materiál
- český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.