Homematic IP Senzor polohy okenní a dveřní kliky
1 563 Kč
1 326 Kč
1 096 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Senzor polohy okenní a dveřní kliky
Představujeme bezdrátový senzor polohy okenní a dveřní kliky od Homematic IP.
Kompatibilní se všemi standardními okny a vhodný pro pravé i levé kliky.
Funkce a využití
Senzor okenní kliky detekuje stav okna založený na poloze kliky.
Uživatel je tak vždy informován o stavu oken, a to i na dálku.
Poplachové funkce
V režimu zabezpečení, systém ihned provede předkonfigurovanou operaci při aktivaci senzoru.
Informace o stavu ochrany jsou poskytovány prostřednictvím mobilní aplikace Homematic IP.
Funkce ovládání vytápění
Senzor zajišťuje automatickou úsporu energie v režimu kontroly vytápění a klimatizace.
Při otevření okna omezuje nebo uzavírá přísun tepla do tělesa radiátoru.
Ochrana v případě sabotáže
Senzor je vybaven sabotážním kontaktem, který detekuje neoprávněnou manipulaci a spustí poplach.
Napájení a instalace
Senzor je napájen jednou AAA baterií, která mu umožňuje pracovat až 2 roky.
Instalace je jednoduchá a nevyžaduje kabeláž, díky čemuž je senzor decentní a nenápadný.
Obsah balení
- 1x Senzor polohy okenní a dveřní kliky
- 1x bílý a 1x stříbrný kryt
- 1x alkalická AAA baterie
- Montážní materiál
- Český návod
Technické parametry
- Řada: Homematic IP
- Napájecí zdroj: 1x 1,5V LR03/mikro/AAA
- Proudový odběr: 100mA max.
- Životnost baterie: 2 roky (obvykle)
- Stupeň krytí: IP20
- Provozní teplota: -10 až +55 °C
- Rozměry (Š x V x H): 32 x 143 x 16 mm
- Rozměry včetně obalu: 184 x 93 x 48 mm
- Hmotnost: 47g (včetně baterie)
- Pracovní frekvence: 868,3MHz, 869,525MHz
- Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 160m
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.