Homematic IP Senzor teploty a vlhkosti - venkovní
1 289 Kč
1 093 Kč
903 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Senzor teploty a vlhkosti - venkovní
Homematic IP přináší revoluční řešení pro chytré domy.
Nabízí bezkompromisní německou kvalitu a širokou modularitu.
Bezdrátový Senzor teploty a vlhkosti
Senzor je určený pro venkovní použití jako součást systému Homematic IP.
Monitoruje venkovní teplotu a relativní vlhkost.
Použití
Senzor zaznamenává teploty mezi -20 °C a +55 °C a relativní vlhkost mezi 0 % a 99 %.
Poskytuje modulární možnosti využití v závislosti na propojení s jinými produkty Homematic IP.
Bezdrátová komunikace a bateriový provoz
Umožňuje variabilní instalaci senzoru téměř kdekoliv ve venkovním prostředí.
Senzor lze využít pro řízení vzduchotechniky, klimatizace nebo odvlhčování.
Konstrukce s krytím IP44
Odolná proti stříkající vodě a pracovní rozsah při teplotách mezi -20 °C a +55 °C.
Zaručuje spolehlivý provoz zařízení i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Systémový provoz
Propojení senzoru s Centrální jednotkou (HmIP-HAP) pomocí intuitivní aplikace.
Mobilní aplikace umožňuje okamžitou reakci na zprávy a upozornění ze systému vaší chytré domácnosti.
Inteligentní ovládání
Všechny naměřené hodnoty jsou cyklicky přenášeny do chytré mobilní aplikace Homematic IP.
Umožňují vzdálenou kontrolu a individuální řízení budovy v závislosti na aktuálních podmínkách teploty a vlhkosti.
Napájení
2 kusy vyměnitelných napájecích baterií typu AA umožňují provoz až 5 let.
Uživatel je informován aplikací Homematic IP, jakmile se sníží kapacita napájecích baterií na minimum.
Snadná montáž
Senzor teploty a vlhkosti (HmIP-STHO) nabízí možnost jednoduché instalace bez potřeby kabeláže.
Součástí balení zařízení je i montážní materiál (hmoždinky, šroubky).
Široký rozsah využití
Ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.
- Měří teplotu a vlhkost vzduchu
- Odolný proti povětrnostním vlivům s krytím IP44
- Bezdrátová komunikace přes šifrovaný protokol
- Podpora Home Connect Plus
Obsah balení:
- 1x Senzor teploty a vlhkosti - venkovní
- 2x alkalická AA baterie
- montážní materiál
- český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.