Technoline WL 1020 měřič kvality vzduchu v interiéru
1 285 Kč
895 Kč
739 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technoline WL 1020 - Měřič kvality vzduchu pro váš interiér
Popis produktu:
Měřič kvality vzduchu Technoline WL 1020 je nástroj pro monitorování kvality vzduchu ve vašem interiéru. S jeho pomocí můžete analyzovat a vyhodnocovat kvalitu vzduchu v místnosti.
Funkce a vlastnosti
Integrovaný snímač kvality vzduchu nepřetržitě monitoruje klima v místnosti a analyzuje koncentraci znečišťujících látek. Na základě zjištěných hodnot poskytne doporučení k vyvětrání místnosti.
Měření probíhá pomocí výkonného senzoru souhrnu těkavých organických látek (TVOC) a CO2. Koncentrace CO2 je dobrým indikátorem vydýchaného vzduchu.
Kvalita vzduchu je označena 5 hvězdičkami v 11 úrovních. Čím více symbolů hvězd je zobrazeno, tím lepší je naměřená kvalita vzduchu.
Displej a napájení
Displej o rozměrech 58 x 65 mm zobrazuje čas, teplotu, relativní vlhkost a poslední měření kvality vzduchu.
Měřič je možné napájet buď pomocí baterií (2 ks typ AAA-mikrotužkové), nebo USB adaptérem (nejsou součástí balení).
Obsah balení
- Měřič kvality ovzduší
- USB kabel
Technické parametry
- Detekce CO2: ano, od 400 do 9999 ppm
- Detekce TVOC: ano, od 0 do 9,999 mg/m3
- Indikace kvality vzduchu: 5 hvězdičkami v 11 úrovních
- Rozsah měření vnitřní teploty: -9,9°C až +50°C
- Rozsah měření vnitřní rel. vlhkosti: 10% až 95%
- Budík: ano
- Rozměry displeje: 64 x 58 mm
- Napájení: USB adaptér 5,0 V, 1 A nebo 2 ks baterií 1,5 V typ AAA
- Celkové rozměry: 81 x 81 x 25 mm
- Hmotnost: 98 g (bez baterií)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.