Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby

MARATON
- 15%
SLEV

ilustrační foto

Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby
Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby
Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby
Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby
Obj. číslo
31334317
OEM
HmIP-PSM-PE
Věrnostní body: 54
1 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Spínaná zásuvka s měřením spotřeby

Revolutionizujte svůj domov pomocí spínané zásuvky Homematic IP s měřením spotřeby.

Bezdrátová spínaná zásuvka

Je součástí chytrého domovního systému Homematic IP, který umožňuje snadné ovládání připojených spotřebičů a měření elektrických veličin přímo z mobilní aplikace.

Ovládání a měření

Zapínejte a vypínejte připojené zařízení, měřte jejich spotřebu energie, napětí, proud a výkon. Ovládejte je manuálně tlačítkem na zásuvce nebo vzdáleně pomocí mobilní aplikace Homematic IP.

Úspora energie

Měřte spotřebu energie, připojujte a ovládejte všechny elektrické topení nebo světla. Ve spojení s nástěnným termostatem Homematic IP ovládejte teplotu místnosti a proces topení podle svých potřeb a ušetřete až 30% na nákladech na energii.

Záznam dat

Data o spotřebě energie připojeného spotřebiče jsou zaznamenávána a lze je vyhodnotit prostřednictvím aplikace Homematic IP. Tlačítko na přední straně funguje jako manuální aktivace pro připojené zařízení a jako barevný LED indikátor stavu zařízení.

Opakovač signálu

Přístroj lze také volitelně použít jako opakovač signálu pro rozšíření bezdrátového dosahu chytré domovní sítě Homematic IP (dosah až 400 m).

Provoz systému

Připojení spínané zásuvky k centrální jednotce umožňuje pohodlné nastavení a ovládání chytrého domovního systému Homematic IP prostřednictvím intuitivní aplikace.

Ovládání hlasem

Chytrý domovní systém Homematic IP podporuje ovládání hlasem a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.

Jednoduchá instalace

Spínanou zásuvku lze snadno a rychle instalovat bez použití montážních nástrojů. Jakmile je zařízení zapojeno do sítě 230 V, je okamžitě připraveno k provozu.

Široké spektrum použití

Ideální pro univerzální použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.

Vlastnosti:

  • Vzdálené a naplánované přepínání spotřebičů
  • Manuální zapnutí a vypnutí spotřebiče tlačítkem na zařízení
  • Měření spotřeby energie, výkonových hodnot, napětí a proudu
  • Zobrazení nákladů na energii v aplikaci Homematic IP pro smartphony
  • Nízká spotřeba energie v pohotovostním režimu
  • Připojení také jako opakovač signálu
  • Bezdrátová komunikace
  • Podpora ovládání hlasem (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podpora pro Home Connect Plus a Mediola

Obsah balení:

  • 1x Spínaná zásuvka s měřením spotřeby
  • Český manuál

Parametry:

  • Série: Homematic IP
  • Samočinný: ne (vyžaduje centrální jednotku HmIP-HAP nebo řídící jednotku HmIP-CCU3)
  • Zdroj napájení: 230V/50Hz
  • Odběr proudu: max. 16A
  • Spotřeba v pohotovostním režimu: < 0,3W
  • Maximální zatížení: 3680W
  • Měřicí rozsah: 0 - 3680W
  • Rozlišení: 0,01W
  • Přesnost: 1 % +- 0,03W
  • Typ zátěže: rezistivní zátěž, cos fi >= 0,95
  • Stupeň ochrany: IP20
  • Provozní teplota: -10 až +35 °C
  • Rozměry (ŠxVxH): 70 x 70 x 39 mm (bez zástrčky)
  • Rozměry balení: 122 x 112 x 97 mm
  • Hmotnost: 152g
  • Hmotnost včetně balení: 280g
  • Provozní frekvence: 868.3MHz, 869.525MHz
  • Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 400m

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29484 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.